Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا، سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در پارک لاله اظهار داشت: بازنشستگان و بیمه شدگان صاحبان اصلی سازمان تأمین اجتماعی هستند و مهمترین مأموریت این سازمان خدمت رسانی به بازنشستگان و تأمین معیشت و درمان آنان است.

 نوربخش با اشاره به کاهش قدرت خرید بازنشستگان در ماه های اخیر که نتیجه تحریم های ظالمانه دشمنان است، گفت: ما از ابتدای انقلاب در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرده ایم و البته ضمن تحمل مشکلات برای رفع آنها و بهبود زندگی و معیشت مردم نیز تلاش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۴ سال گذشته حقوق بازنشستگان ۱۱۰ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: با وجود این افزایش ها هنوز هم وضعیت معیشت و زندگی بازنشستگان با خواسته ها و انتظارات برحق آنها فاصله دارد و باید تلاش بیشتری برای بهبود وضع معیشت بازنشستگان انجام شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را گامی در راستای بهبود وضعیت معیشت این عزیزان دانست و گفت: این قانون با پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و براساس آن تاپایان سال دوم برنامه ششم توسعه یعنی تا پایان سال جاری به اجرا گذاشته شود.

 نوربخش ادامه داد: با توجه به اینکه براساس قانون بودجه سال جاری کشور پرداخت ۵۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده است و آئین نامه اجرایی این قانون نیز به تصویب هیأت دولت رسیده است، با ایجاد سازوکار مناسب امکان تأمین نقدینگی و همسان سازی حقوق بازنشستگان فراهم می شود و قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری اجرا می شود.

وی از هزینه کرد ۷ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش در ماه گذشته خبر داد و گفت: تأمین این حجم بالای نقدینگی و هزینه کرد آن برای خدمت به اقشار وسیع تحت پوشش بدون اتکاء به دولت افتخار سازمان تأمین اجتماعی است.

 نوربخش برلزوم انجام اقدامات موثر بر زندگی بازنشستگان تأکید کرد و گفت: با اقداماتی که در سازمان تأمین اجتماعی انجام می شود امیدواریم شاهد بهبود وضعیت زندگی و معیشت بازنشستگان عزیز باشیم و ما از هیچ اقدامی برای ارتقاء خدمات به این عزیزان فروگذار نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اجرای قانون واریز منابع بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی به خزانه، گفت: با این کار هزینه های درمان سازمان تأمین اجتماعی شفاف تر شده است و از سایر منابع در بخش درمان هزینه نمی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  داود منظور در سفر به دامغان گفت : برای اولین بار بودجه ۱۴۰۳ دو مرحله‌ای است که بخش اول آن در اسفند ماه اعلام شد  و بخش دوم قانون بودجه که مربوط به جداول و توزیع آن بین دستگاه‌هاست در کمیسیون تلفیق مجلس در حال بررسی و تا پایان اردیبهشت ماه ابلاغ می‌شود
داود منظور به افزایش حقوق ۲۰ درصد کارمندان دولت اشاره کرد و گفت تلاش دولت افزایش وضعیت معیشت کارکنان دولت است که بر اساس آن رفاه کارکنان را در پی خواهد داشت و تلاش می‌کنیم که تورم امسال کاهش پیدا کند و معیشت کارکنان بهبود یابد
وی گفت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۲، امسال پرداخت می‌شود و به همین منظور ۲۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه