Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@03:06:26 GMT

درگ هیجان‌انگیز، بی ام و ،پورشه و نیسان

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۶۸۷۳

درگ هیجان‌انگیز، بی ام و ،پورشه و نیسان

رکنا: درگ هیجان‌انگیز پورشه 911 توربو S، ب‌ام‌و M5 و نیسان GT-R برگزار شد.

دست‌اندرکاران مجله اتوکار یک مقایسه‌ی کاملاً غیرعادی را در نظر گرفته‌اند. این مسابقه درگ شامل پورشه 911 توربو S (یکی از بهترین خودروهای کارخانه‌ای برای مسابقات درگ)، نسل جدید ب‌ام‌و M5 (یکی از سریع‌ترین سدان های روی زمین) و نیسان GT-R تیون شده توسط لیچ فیلد می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودروها چه وجه اشتراکی با یکدیگر دارند؟ خب هر سه دارای چهار چرخ بوده و می‌توانند جلو و عقب بروند و پیشرانه‌های پرفورمنس آن‌ها قدرتی در حدود 600 اسب بخار دارد.

شاید همین وجه اشتراک آخری باشد که باعث شده شاهد صف‌آرایی آن‌ها در خط درگ باشیم. M5 قدرت 591 اسبی داشته درحالی‌که توربو S با پیشرانه‌ای 572 اسبی در میدان حاضر شده است. GT-R تیون شده قوی‌ترین خودروی این مسابقه بوده و خروجی 631 اسبی دارد. هر سه خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک بوده و از دو توربو و گیربکس‌های اتوماتیک سود می‌برند.

البته نتایج به دست آمده واقعاً سورپرایز کننده نیستند. بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین خودرو در این درگ ب‌ام‌و M5 است که به وضوح کندترین خودرو بوده اما 911 توربو S و GT-R جنگ نزدیکی دارند. فاصله‌ی بین دو خودرو در حد کم بوده و پورشه تنها در 6.3 ثانیه از سکون به سرعت 160 کیلومتر در ساعت می‌رسد که دودهم ثانیه سریع‌تر از GT-R می‌باشد. البته پورشه مسافت 800 متر را در 16.9 ثانیه طی می‌کند درحالی‌که این رکورد برای نیسان برابر با 17.1 ثانیه می‌باشد.

دو چیز بیش از همه ما را تحت تأثیر قرار داد. اول اینکه M5 سنگین‌وزن تنها حدود 1 ثانیه کندتر از برنده‌ی مسابقه در تست 800 متر بود. دومین نکته هم اینکه 911 توربو S استاندارد در عین اینکه قدرت کمتری دارد اما از GT-R تیون شده سریع‌تر است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فاجعه ماهیگیران چینی در خلیج فارس ! / فرماندار جاسک فاش کرد + تصویر

زنده شدن زن مُرده پس از 7 روز! / در تهران رخ داد

تصاویری از انتشار گاز از دهانه آتشفشان دماوند! + جزییات

مردی برای تنبیه وحشتناک دخترش را به دست قصاب محله داد+ عکس

زنی را سلاخی کردند و شوهرش را دار زدند! / در مرند رخ داد

تجاوز به زن جوان در مطب پزشک زیبایی / وقتی خانم منشی همخوابی را دید پلیس خبر کرد + عکس

اعتراف هولناک شیطان صفت 41 ساله

دردسر صیغه شدن زن تحصیلکرده 32 ساله با کارمند جوان شرکت

بی حیایی دوستان شوهر با سوسن در مقابل چشمان او

خودکشی مادر امیر پس از تن فروشی های 50 تومانی!

شوهرم خیلی سرد بود و من با جواد همخوابی کردم / می خواهم توبه کنم!

وقتی وارد خانه شدم زنم با شاهرخ در برهنه در اتاق خواب بودند

مادرم با شوهرم ارتباط شوم دارد

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه نیسان عکس هیجان انگیز پورشه بی ام و زندگی عکس من همسرم ایران قتل جوان دختر روزنامه آزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو درحالی‌که دوباره به کسب یک جام نزدیک است، پیام «بزن بریم» را در رسانه‌های اجتماعی‌اش به صدا در آورده است‌‌.

رونالدو که اخیرا دو جام مهم را از دست داده امید دارد که حداقل این فصل یک جام کسی کند. او در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین و در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به الهلال، باخته است.

النصر در شب گلزنی رونالدو در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 مقابل الخلیج برنده شد. رونالدو از زمان انتقال به عربستان، تنها یک جام، جام قهرمانان باشگاه‌های عرب در سال 2023، را به دست آورده است.

او این شانس را دارد که در سال 2024 حداقل به یک جام برسد و به همین دلیل هیجان خود را در رسانه‌های اجتماعی‌اش بازتاب داد: «فینال جام پادشاهی! بزن بریم!"

النصر در مرحله فینال باید به مصاف الهلال برود و رونالدو این شانس را دارد تا شکست قبلی مقابل این تیم را جبران کند. رونالدو با 45 بازی در تمامی رقابت‌ها به آمار 44 گل رسیده است.

بازی فینال جام حذفی عربستان 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان تیم‌های النصر و الهلال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد
  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • واکنش عرب ها به وانت نیسان ایرانی | ویدئو
  • موتور توربو بهتر است یا تنفس طبیعی؟