Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@16:30:41 GMT

دستگیری ۱۲ سارق و كشف ۵۳ فقره سرقت در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۷۱۱۷

دستگیری ۱۲ سارق و كشف ۵۳ فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۱۲ نفر سارق و كشف ۵۳ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و كشف ۲۳۳ گرم انواع مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سرهنگ دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی شیراز امروز (15 شهریور) در جمع خبرنگاران از دستگیری 12 نفر سارق و كشف 53 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و كشف 233 گرم انواع مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته در آن شهرستان خبر داد، گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان شیراز در قالب تیم های عملیاتی، طرح پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را در این شهرستان اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ماموران با هماهنگی مراجع قضائی ضمن دستگیری 12 نفر سارق، در بازجویی فنی و تخصصی از آن ها؛ موفق به كشف 53 فقره انواع سرقت شدند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 55 خرده فروش و معتاد مواد مخدر و كشف233 گرم انواع مواد مخدر، خاطر نشان كرد: در این طرح ضمن توقیف 140 دستگاه خودرو و موتور سیكلت متخلف، 32 نفر مجلوب و مظنون هم دستگیر شد.

 

سرهنگ القاصی مهر ادامه داد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همكاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری، طی 11 مرحله در بازرسی از 132 منزل در محله «دهپیاله»، ماموران موفق شدند ضمن دستگیری 382 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر،  53 كیلوگرم انواع مواد مخدر را كشف كنند.

 

وی اظهارداشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و جلب رضایت عموم مردم از هیچ كوششی دریغ نخواهد كرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خانه های نور کانون های مساجد سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان افزایش قیمت سیدعباس صالحی دولت خبرگزاری شبستان هرمزگان استان همدان دستگیری سارق نیروی انتظامی فارس سارق شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق باغات و کشف ۵ فقره سرقت در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی نجفی صالح در تشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام چندین فقره سرقت از باغات اطراف همدان مراتب جهت شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش مأموران کلانتری ۱۶ مدنی و رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته فردی در این خصوص شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تمامی اموال سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل و با انتقال وی به کلانتری و انجام تحقیقات خاص پلیسی به ۵ فقره سرقت باغات اعتراف کرد.

نجفی در پایان گفت: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

کد خبر 6076951

دیگر خبرها

  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری سارق باغات و کشف ۵ فقره سرقت در همدان