Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل از قابلیت های ریچارلیسون برای رسیدن به بالاترین سطح در فوتبال می گوید.

طرفداری-مدت زیادی طول نکشید تا ریچارلیسون توانایی های خود را در گودیسون پارک اثبات کند. او در دو بازی نخست خود برای تافی ها، سه بار دروازه حریفان را باز کرد. او در این تابستان با مبلغ بحث برانگیز 40 میلیون پوند، از واتفورد به اورتون آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش دیلی میل، بازی های خوب ریچارلیسون سبب شد تا او به اردوی تیم ملی برزیل برای انجام بازی های دوستانه دعوت شود. ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل و باشگاه بارسلونا درباره ریچارلیسون گفت:

این روزها فهمیدن این مسئله که آیا یک بازیکن ارزش پولی را که برای او پرداخت شده است دارد، کمی سخت است. رقم های پرداختی برای بازیکنان بالا رفته است. ریچارلیسون ارزش خود را در اورتون ثابت خواهد کرد. عملکرد خارق العاده ای در لیگ برتر انگلیس داشته است. بازیکنی با پتانسیل و استعداد بالاست که در آینده برای برزیل بسیار مهم خواهد بود. 

اما همه چیز برای ریچارلیسون خوب پیش نرفت. اخراج او مقابل بورنموث برای درگیری با آدام اسمیت، سه جلسه محرومیت را برایش به دنبال داشت. ریوالدو درباره اهمیت کنترل اعصاب در بازی ریچارلیسون اظهار داشت:

کنترل خود را از دست داد و از زمین مسابقه اخراج شد. برای رسیدن به قله های فوتبال، آرامش داشتن مسئله ای حیاتی است. یقین دارم که از این اتفاق درس خواهد گرفت. از این اتفاق آسیب دید و آن را تکرار نخواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، روند استعدادیابی در استان یزد با حضور استعدادیاب‌ها از ۴ ماه پیش آغاز شده و پس از پالایش اولیه ۱۰۰ بازیکن در مرحله اول و ۴۰ بازیکن در مرحله دوم انتخاب شدند و مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی جوانان قرار گرفتند.
۵۰ نفر انتخابی در سراسر کشور به اردوی اولیه ۵۰ نفره تیم ملی جوانان دعوت خواهند شد.

دیگر خبرها

  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد