Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مجله همگردی»
2024-04-24@08:40:50 GMT

هنر کودکان ایرانی راهی چین شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۷۳۵۲

طبق آخرین اخبار بدست آمده، نقاشی های 18 کودک اصفهانی با موضوع «کشف دنیای رنگارنگ در جاده ابریشم» در موزه هنرهای کلکسیونی شانگهای به نمایش درآمد. این خبر در بخش اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری درباره دنیای رنگارنگ کودکان ایرانی در شانگهای می باشد.

به نقل از ایسنا، موزه هنرهای کلکسیونی شانگهای و شهرداری این کلان شهر در جهت پرداختن و معرفی هرچه بیشتر جاده ابریشم به مردم جهان نمایشگاهی را برنامه ریزی کردند تا نقاشی های کودکان سرزمین های گوناگون با عنوان «کشف دنیای رنگارنگ در جاده ابریشم» در شهر شانگهای به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این نمایشگاه که از 22 آگوست (31 مرداد) تا 22 سپتامبر (31 شهریور) 2018 در موزه هنرهای کلکسیونی شانگهای برپاست، نقاشی های کودکان بسیاری از کشورها در معرض تماشای علاقمندان قرار گرفته است. در این نمایشگاه، ایران با 18 نقاشی از کودکان اصفهانی حضور دارد. آثار کودکان نقاش اصفهان، با کیوریتوری حسین بردبار و موزه هنرهای معاصر اصفهان و با همکاری کانون نقاشان خانه کودک اصفهان (وابسته به شهرداری اصفهان) به این نمایشگاه راه پیدا کرده است.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: اخبار گردشگری اصفهان جالب انگیز جهان گردی فرهنگ و هنر جهانگردی اخبار گردشگری تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه شاخص‌های هویتی شهر مهمترین هدف برگزاری هفته فرهنگی اصفهان است

دبیر هفته فرهنگی اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان، ارائه شاخص‌های هویتی شهر در ابعاد مختلف است تا مخاطبان چه شهروندان و چه گردشگران داخلی و خارجی با تاریخ و فرهنگ اصفهان آشنایی پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، میثم بکتاشیان امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست خبری ویژه برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان که در شبستان مسجد شیخ‌لطف‌الله برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان، ارائه شاخص‌های هویتی شهر در ابعاد مختلف است تا مخاطبان چه شهروندان و چه گردشگران داخلی و خارجی با تاریخ و فرهنگ اصفهان آشنایی پیدا کنند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم هفته فرهنگی اصفهان در حوزه بین‌الملل، برگزاری اختتامیه مسابقه بین‌المللی نقاشی پوپک است که دستاوردهای بزرگی داشته است.

دبیر هفته فرهنگی اصفهان تصریح کرد: از ۲۹۴ شهر کشور و ۲۸ شهر خارجی شاهد ارسال آثار کودکان برای شرکت در مسابقه بین‌المللی نقاشی پوپک هستیم.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 746697

دیگر خبرها

  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • تامین روشنایی سه راهی احمد آباد بوئین میاندشت
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ارائه شاخص‌های هویتی شهر مهمترین هدف برگزاری هفته فرهنگی اصفهان است
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد