Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: ثبت نام دوره‌های مشارکتی مهدالرضا(ع) در مشهد از طریق سامانه جامع تا ۱۶ شهریورماه تمدید شد. ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسبه نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار داشت: ثبت‌نام دوره‌های رایگان مهدالرضا(ع) در هفته اخیر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 150 مکان آموزشی در سامانه ثبت‌ شده بود که در 500 کلاس آموزشی بیش از 11 هزار نفر ثبت‌نام شدند. اطلاعات ثبت‌شده در سامانه در حال پالایش است و ثبت‌نام برای دوره‌های رایگان استان‌های خراسان شمالی و جنوبی تا انتهای هفته آزاد است.

وی ادامه داد: ثبت نام دوره‌های مشارکتی مهدالرضا(ع) در مشهد از طریق سامانه جامع تا 16 شهریورماه تمدید شد. هزینه ثبت نام در دوره مشارکتی 300 هزار تومان برای یک دوره هشت ماهه می‌باشد. مباحث آموزشی در دوره مشارکتی مشابه دوره رایگان مهدالرضا(ع) است.

انتهای پیام/م

R41347/P1486/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حاتم شکری گفت: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ماه ۱۳۹۶ به بعد باشد به شکل رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.

او تأکید کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۱۰هزار نفر از مادران خانه‌دار داری سه فرزند و بیشتر روستایی و عشایری پیش ثبت نام نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر انجام داده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان افزود: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۵۲ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی