Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با عذرخواهی از مردم شهرستان‌های سیب و سوران واقع در سیستان و‌ بلوچستان، قول داد حداکثر ظرف یک‌ماه آینده مشکلات ارتباط شهری این منطقه برطرف شود.

به گزارش ایلنا، در سفر اخیر  وزیر ارتباطات به سیستان و‌ بلوچستان که مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز وی را همراهی می‌کرد، براساس گزارش‌های مردمی مشخص شد وضعیت ارتباطی شهرستان سیب از توابع سراوان شرایط مطلوبی ندارد؛ طوری‌که ۱۰ روز است تمامی ارتباطات منطقه آشار با جمعیت ۲۵ هزار نفری به‌دلیل قطع فیبر نوری قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات در جمع شورای اداری شهرستان‌های سیب و سوران با بیان اینکه شخصا از مردم عذرخواهی می‌کنم که بابت مشکل پیش آمده در رنج افتادند، گفت: بدون توجه به علت قطعی به وجود آمده، علتش دزدی باشد یا خرابکاری یا هر دلیل دیگری. وظیفه ما به‌عنوان مسئول این است که مشکل را حل کنیم تا مردم به زحمت نیفتند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه حداکثر طی یک‌ماه آینده مشکلات را حل می‌کنیم، گفت: مسئول ذی‌ربط به‌دلیل اهمال در برخورد با چنین مشکلی تعلیق خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ایران سیستان و بلوچستان شرکت مخابرات شورای اداری فیبر نوری رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 18 MB

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود