Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی با بیان اینکه به هیچ وجه اجازه تغییر کاربری در شهرک خودروی اراک داده نمی‌شود گفت: عملیات اجرایی فاز دوم شهرک خودروی اراک آغاز شد. ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از گذشت پنج سال انتظار، یک اقدام خوب در شهر اراک انجام گرفت و فاز نخست شهرک خودرویی اراک که در اراک منحصر به فرد است با حضور تمام مسئولان مربوطه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه در مرحله نخست با حدود 34 هزارمتر مربع به بهره‌بردرای رسیده که البته فاز نهایی این پروژه 145 هزار مترمربع است که قرار بر این شد افرادی که غرفه تهیه کرده‌اند از فردا مستقر شوند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: تاکید بنده عدم تغییر کاربری این مجموعه با اهداف تشکیل شده است، انتقال صنوف مزاحم و تعطیلی این صنوف در شهر اراک و راه‌اندازی این شهرک از اهداف این پروژه است.

آقازاده بیان کرد: عملیات اجرایی فاز دوم این شهرک هم آغاز شد که بلافاصله شروع می‌شود و امیدواریم این سایت به عنوان یکی از سایت‌های مهم در کشور بتواند بازار خودرو و خدمات خودرو را مدیریت کند.

وی ادامه داد: این مهم با کمک و یاری تمام مسئولان مربوطه از جمله شورای شهر و شهرداری و سرمایه‌گذاران انجام شده است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: با توجه به اینکه شورای اسلامی شهر اراک از لحاظ مالی در تنگنا قرار دارد، اما با توجه به بدنه قوی آن و تعامل خوبی که با شهرداری اراک دارد، می‌تواند در شرایط فعلی کشور پروژه های بزرگ و تاثیر‌گذار در شهر اراک را ایجاد کند.

آقازاده خاطرنشان کرد: کشور در شرایطی قرار دارد که بر روند شروع پروژه‌های جدید تاثیر گذاشته و آن را کند می‌کند، اما با یک انسجام و عزم جدی می‌توان پروژه‌های بزرگ و مهمی را آغاز کرد.

انتهای پیام/م

R41371/P1486/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در هفدهمین روز ماه شوال سال پنجم هجرت در جنگ خندق، اسوه جوانمردی و شجاعت، حضرت علی علیه السلام، نماد شرک و بت پرستی، عمر بن عبدود را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ارجح دانست.
 امام علی علیه السلام همواره مظهر بزرگی و جوانمردی بوده، هست و خواهد بود و نام مبارکش همیشه بر زبان پهلوانان جاری است.
پهلوانان گود معرفت در کنار پرورش جسم و تن، روح را نیز از ناملایمات و صفات رذیله می‌زدایند.
قریشی رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در اراک گفت: هر سال در روز هفدهم شوال زورخانه‌های استان مرکزی با برگزاری مراسم جشن و نوای گرم مرشد، فرصتی است برای ذکر مبارک «یا علی» تا با ترویج فرهنگ این ورزش کهن، بر تقدم پهلوانی بر قهرمانی تأکید شود.
فرهنگ پهلوانی همواره در بین ورزشکاران زورخانه‌ای ترویج می‌شود و پیشکسوتان این ورزش کهن آداب آن را به نوجوانان می‌آموزند و این راه همچنان ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز