Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بزرگان موسیقی کشور که به دعوت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان روز گذشته وارد سنندج شدند امروز در چندین برنامه شرکت کردند.

اعضای شورای عالی خانه موسیقی ظهر امروز پنج شنبه از هنرستان هنرهای زیبا در سنندج بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های این هنرستان قرار گرفتند.

در جریان این بازدید رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان و شماری دیگر از مسئولان شهرستان سنندج نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان بازدید اعضای شورای عالی خانه موسیقی، شماری از نوجوانان و جوانان سنتور نواز سنندجی نیز به اجرای برنامه پرداختند.

در این بازدید همچنین مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گزارشی از وضعیت این هنرستان که به صورت مشترک از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش اداره می شود را ارائه کرد.

اعضای شورای عالی خانه موسیقی طی دو روز حضور در استان کردستان در برنامه ها و فعالیت های مختلفی مشارکت کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های بخش موسیقی در این استان قرار می گیرند.

مفاخر موسیقی ایران زمین متشکل از اساتید فرهاد فخرالدینی ، حسن ریاحی، محمد سریر، هوشنگ کامکار، داریوش پیرنیاکان ، محمد میرزمانی، حمید رضا اردلان، حمید رضا نوربخش و حمید رضا عاطفی به مدت دو روز در کردستان مهد موسیقی ایران زمین به بررسی پتانسیل های موسیقایی کردستان می پردازند.

کد خبر 4395950

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کردستان فرهاد فخرالدینی همایش موسیقی کردی مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار سانحه تصادف عید غدیر خم بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ طی ۴۳ روز برپایی نمایشگاه «بر فراز دشت» در موزه هنرهای معاصر تهران، بیش از ۳۷ هزار نفر به‌صورت انفرادی و نیز در قالب گروه‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و هنری از این نمایشگاه دیدن کردند.

همچنین بیش از ۱۴۰ بازدیدکننده خارجی هم با حضور در موزه هنرهای معاصر تهران از آثار نمایشگاه «بر فراز دشت» بازدید کردند.

گفتنی است که نمایشگاه «بر فراز دشت» یکی از پربازدیدترین نمایشگاه‌های موزه هنرهای معاصر تهران در طول ۳ سال گذشته بوده است.

این نمایشگاه از ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲ در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلمان پرچم‌دار زنده نگه داشتن هویت ایرانی اسلامی در کودکان و نوجوانان هستند
  • صدور مجوز راه‌اندازی رشته موسیقی در هنرستان هنرهای زیبای چهارمحال وبختیاری
  • تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی
  • درخشش هنرجوی هنرستان هنر‌های زیبای پسرانه مشهد
  • بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»
  • جذب ۱۵۰۵ معلم جدید در کردستان
  • حمید نیلی مدیرکل جدید هنرهای نمایشی شد
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید