Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@03:46:17 GMT

مديريت پويا مسير توسعه را هموار مي کند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۷۷۹۴

مديريت پويا مسير توسعه را هموار مي کند

خبرگزاري آريا - گرگان - ايرنا - معاون توسعه منابع انساني و هماهنگي استان هاي سازمان برنامه و بودجه گفت: با سخت شدن شرايط و دشواري هايي که به کشور تحميل شده تنها بهره مندي از مديريت پويا و با برنامه مي تواند مسير رسيدن به توسعه را هموار کند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، زهرا اربابي روز پنجشنبه در آيين تکريم و معارفه رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي گلستان اظهار داشت: حرکت رو به پيشرفت کشور در سال هاي اخير با دشمني بدخواهان خارجي و بدانديشان داخلي کند و دشواري هاي زيادي به کشور تحميل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: برخورداري از مديريت پويا مستلزم دانش وسيع و واکنش اثربخش در برهه هاي حساس است که در اين مسير بايد نيازهاي جامعه به درستي شناسايي و مورد توجه قرار گيرد.
معاون سازمان برنامه و بودجه افزود: مديران اثربخش با شناخت دقيق شرايط ، ابتکار، نوآوري و اشاعه فرهنگ کار عمومي مي توانند زمينه را براي بهره وري بيشتر فراهم کنند.
به گزارش ايرنا استاندار گلستان هم گفت: استان چندين پروژه محوري و در دست اقدام دارد که تکميل و بهره برداري از آنها، گلستان را از بن بست هاي موجود رها خواهد کرد.
سيدمناف هاشمي اظهار داشت: مردم از تاخير در بهره برداري ازاين طرح ها گله مند هستند که اميدواريم با حمايت ويژه دولت و راه اندازي آنها، شاهد رونق هر چه بيشتر گلستان باشيم.
وي ادامه داد: گلستان از لحاظ اشتغال و سرمايه گذاري محروميت هاي زيادي دارد که با توجه فراوان دولت تدبير و اميد به برطرف شدن بخش هايي از آن تا پايان دولت دوازدهم اميدواريم.
استاندار گلستان ادامه داد: استان براي رسيدن به توسعه پايدار نيازمند تحرک و سرعت عمل بيشتر به منظور جبران عقب ماندگي هاي تاريخ است .
در پايان مراسم از تلاش هاي حسين پيشقدم قدر داني و محمدولي روزبهان به عنوان رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي گلستان معرفي شد.
3091/1648
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ثبات در مدیریت شهری اهواز / بی ثباتی مانع توسعه شهری است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: بروز کوچک‌ترین بی‌ثباتی در مدیریت شهری تمام پروژه‌های تعریف شده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و مجدد روحیه یاس و ناامیدی را در شهر و مردمانی که با صبر و شکیبایی همه‌ی سختی‌های این چند سال را تحمل کرده‌اند، ایجاد می‌کند.

حجت‌اله زارع زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های پیشبرد اهداف و پیشرفت در شهر، ثبات مدیریت شهری است چرا که با وجود ثبات مدیریت می‌توانیم برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را انجام دهیم و بر اساس آن انتظار عملی و اجرایی شدن برنامه‌ها را داشته باشیم.

وی افزود: تا زمانی که در شهر بی‌ثباتی وجود داشته باشد امکان عملی شدن برنامه‌ها وجود ندارد، بر همین اساس در این دوره از شورای اسلامی شهر استمرار ثبات مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت و تا کنون نتیجه این ثبات مثبت ارزیابی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: آنچه که سبب شد پروژه‌های ناتمام دوره‌های گذشته مانند تقاطع‌های شهید کجباف، شهید قربانی، زمین‌های ورزشی تکمیل و پروژه‌هایی مانند شبکه آب خام و تقاطع شهدای غزه تعریف و فعال شود ثبات مدیریتی بود که در شهرداری اهواز وجود داشت.

زارع‌زاده اضافه کرد: اگر در شهر مدیریت شهری ثبات نداشته باشد، پروژه‌ها تنها در قالب یک برنامه روی کاغذ می‌ماند و از یک مدیر به مدیر دیگر تحویل داده می‌شود چرا که تا مدیر جدید شناخت پیدا کند و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد، مجدد تغییر مدیریتی رخ داده و برنامه‌ها اجرا نمی‌شود.

وی تاکید کرد: اختلاف نظری که در سومین سال از دوره ششم شورای اسلامی شهر اهواز رخ داد، منجر به ایجاد یک رکود در برنامه‌ها شد و اگر این اختلاف نظر وجود نداشت قطعاً برنامه‌های تدوین شده در سایه وحدت و همگرایی با سرعت بیشتری به منصه ظهور می‌رسید اما این اختلاف سبب کاهش سرعت اجرای برنامه‌ها شد، بروز کوچک‌ترین بی‌ثباتی در مدیریت شهری تمام پروژه‌های تعریف شده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و مجدد روحیه یاس و ناامیدی را در شهر و مردمانی که با صبر و شکیبایی همه‌ی سختی‌های این چند سال را تحمل کرده‌اند، ایجاد می‌کند.

کد خبر 737389

دیگر خبرها

  • پیمان جبلی: بنا به ضرورت جابجایی‌های دیگری در صدا و سیما انجام خواهد شد
  • لزوم ثبات در مدیریت شهری اهواز / بی ثباتی مانع توسعه شهری است
  • توسعه سامانه‌ امن‌ساز تلفن‌های همراه
  • جبلی: احتمال جابجایی‌های دیگر در صداوسیما هست
  • رئیس صدا و سیما : بنا به ضرورت جابجایی های دیگری در صداوسیما انجام خواهد شد
  • نخستین کتابخانه سیار سبز کشور در قزوین به بهره برداری رسید
  • تشریح برنامه های 1403 مخابرات منطقه گلستان در جلسه شورای مدیران پایان سال 
  • محک، سازمان آرزوهای بزرگ و همت‌های بلند است
  • استان کرمان در تمام شاخص‌های توسعه ارتقا پیدا کرده است
  • مجتبی طالبی معاون صدای صدا و سیمای گلستان شد