Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: پوشک‌هایی که طی روزهای اخیر از انبارهایی در استان البرز کشف شد به زودی در بازار توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی اکبر مختاری از تشکیل یک کمیته با حضور تعزیرات، دستگاه قضا، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، استانداری البرز و دانشگاه علوم پزشکی در خصوص توزیع کالاهای احتکار شده خبر داد و گفت: طی دو هفته آینده نرخ رسمی و قانونی توزیع کالاهای کشف شده در بازار مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری با بیان اینکه مکان‌های توزیع نیز مشخص و به مردم اعلام خواهد شد افزود: بازرس مقیم هم در انبارهای نگهداری کالا و هم در مجاری توزیع حضور مستمر خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: وجوه حاصل از فروش کالاهای کشف شده نیز فعلا به حساب‌های دادگستری واریز می‌شود تا تکالیف پرونده‌ها مشخص شود.

مختاری در پایان اعلام کرد: در مورد لوازم خانگی مکشوفه نیز در همین کمیته تصمیم‌گیری خواهد شد و قطعاً پیشنهاد و الویت اول در عرضه این نوع محصولات با زوج‌های جوان خواهد بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پیام مشخص از بازار مسکن؛ جمعیت خانه‌ندار‌ها چه می‌گوید؟
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد