Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:36:36 GMT

تجلیل از ۱۸ بهورز منتخب و مربی نمونه

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۸۲۰۳

تجلیل از ۱۸ بهورز منتخب و مربی نمونه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ امیرآبادی زاده معاون فنی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم  گفت: هم اکنون در  استان  ۳۱۵ خانه بهداشت ، ۴۹۱ بهورز و ۴ آموزشگاه بهورزی داریم.

وی به  افزایش بیماری های فشار خون و دیابت در استان درسال های ۹۳ تا ۹۶ اشاره کرد و افزود:  با ارائه خدمات در مراکز و خانه های بهداشت این بیماری ها  کنترل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرآبادی زاده اضافه کرد: کاهش میزان مرگ و میر کودکان یکی از افتخارات ما در حوزه بهداشت است که با مراقبت از مادران این مهم صورت گرفته است.

معاون فنی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: در بحث دهان و دندان نیز در کودکان زیر ۱۲ سال و مادران باردار در کشور شاخص دهان و دندان مطلوب است که این نتیجه ارائه خدمات و آموزش ها در خانه های بهداشت است.

امیرآبادی زاده از ثبت اطلاعات بهداشتی اکثر جمعیت روستاهای استان در سامانه یک پارچه بهداشت (سیب) خبرداد و گفت: بر اساس نظرسنجی ها میزان رضایت مردم از این طرح بیش از ۹۰ درصد است.

12 شهریور به عنوان روز بهورز نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ ط آ

از 18 بهروز در خراسان جنوبی تجلیل شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها

حبیب‌زاده، منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس را ناصحیح دانست و گفت: به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است». - اخبار سیاسی -

حبیب‌زاده منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی ضمن نادرست دانستن روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس به خبرنگار تسنیم گفت: «من در آن جلسه مورد اشاره دکتر غضنفری بوده‌ام، به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است».

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: « آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کارهای کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرفهای وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند