Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:29:36 GMT

مارسلو: یوونتوس؟ هیچ جا بهتر از رئال نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۸۵۰۷

مارسلو: یوونتوس؟ هیچ جا بهتر از رئال نیست

مارسلو به شایعات جدایی اش از رئال و پیوستن به یوونتوس واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته هاست که شایعات انتقال مارسلو به یوونتوس شنیده می شود و حتی اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه در زمستان او با الکس ساندور از یووه معاوضه خواهد شد.

 

 

 

 

مارسلو در واکنش به این شایعات به رئال مادرید تی وی گفت:« اینها موضوعاتی هستند که نباید چندان به آنها بها داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رئال بسیار خوشحالم و اینجا مثل خانه من است. رئال بهترین تیم دنیاست و همیشه دوست دارم در بهترین تیم دنیا بازی کنم. از روزی که به رئال پیوستم، همیشه شایعاتی در موردم وجود داشته و باور کنید سخت است که هر سال بخواهم ثابت کنم، عاشق رئالم و می خواهم همینجا بمانم.

من کارم را انجام می دهم و می دانم که هر فصل که می رسد، باید بهترین بودن خودم را ثابت کنم. از بازی در رئال و با هم تیمی هایم لذت می برم. همه چیزم را در زمین گذاشته ام و هر کاری برای خوشحالی هواداران کرده ام. کمی مسن تر شده ام ولی سن یک عدد است. این روزها بیشتر از زمانی که 18 ساله بودم، مراقب بدنم هستم. باید بگویم که از هر حیث آسوده خاطرم.»

 

یوونتوس:« در شبکه های اجتماعی هستند افرادی که خودشان را پنهان می کنند و با انتشار اخبار دروغ و وارونه جلوه دادن حرف ها، اطلاعات غلط به هواداران می دهند. حرف های احمقانه زیادی در مورد خودم شنیده ام ولی بازهم می گویم که شور و حالی مثل وینیسیوس 18 ساله دارم و تا پایان فوتبالم می خواهم در رئال بمانم. هیچ تیمی بهتر از رئال وجود ندارد.»

 

 

مارسلو رئال مادرید یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارسلو رئال مادرید یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا

هافبک اسپانیایی فصلی درخشان را سپری می کند.

طرفداری | ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال بتیس پاداش عملکرد درخشان خود در این تیم را گرفت.

با اعلام وب سایت لالیگا، ایسکو بالاتر از بازیکنانی چون وینیسیوس جونیور، آسپاس، یوسف النصیری و ساویو، به عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا انتخاب شد. ایسکو همراه رئال بتیس در ماه آوریل در سه بازی لالیگایی دو پیروزی و یک تساوی کسب کرد و یک گل و یک پاس گل حاصل کار او بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس