Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@00:57:52 GMT

کاپیتان مصدوم الدحیل آماده بازی با پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۸۹۸۹

به گزارش فارس، سانچز، سرمربی تیم ملی قطر پیش از دیدار عنابی‌ها با چین و فلسطین در راستای آماده سازی برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات اعلام کرد که کریم بوضیاف، هافبک تیم ملی قطر و عضو باشگاه الدحیل از کمند مصدومیت رها شده است، ولی او در بازی با چین به میدان نخواهد رفت و برای بازی با فلسطین آماده بازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوضیاف، کاپیتان الدحیل و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم است که در بازی رفت تیم قطری با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت. ولی با اعلام سرمربی تیم ملی قطر این بازیکن برای دیدار برگشت با پرسپولیس که در تاریخ ۲۶ شهریور و بعد از این بازی‌های دوستانه است، آماده بازی می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!