Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:42:55 GMT

فعالیت‌های نظام آموزشی خروجی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۹۰۵۲

فعالیت‌های نظام آموزشی خروجی ندارد

شیمیدان برتر کشور با بیان این‌که فعالیت‌های نظام آموزش خروجی ندارد، گفت: اکنون در تمامی دانشگاه‌های کشور دانشجویان  مشغول مقاله نویسی بوده و دل خوشی بابت کسب مقام دکتری دارند، در حالی که کارهایشان منطقی و ماندگار نیست.
محمد حسن انتظاری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در خصوص نقش شیمی در راستای کمک به چالش‌های کشور، گفت: شیمی رشته‌ای است که می‌تواند در تمامی زمینه‌ها بسیار موثر باشد، سالیانه سال کنفرانس‌هایی در این خصوص برگزار می‌شود و مسئولان وعده‌هایی را می‌دهند، ولی در عمل هیچ نتیجه‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شیمی می‌تواند نقش موثری در راستای رفع مشکلات کشور داشته باشد، به شرط این‌که شرایط را فراهم کرده و مسئولان حمایت‌های لازم را انجام دهند، ولی حمایت‌های مسئولان فقط در حد حرف است و عملا کاری انجام نمی گیرد.
وی با این‌که سهم بیشتر تولید علم کشور به شیمی اختصاص دارد، گفت: کلید علم در کمک به اقتصاد نقش بسزایی دارد و نتیجه دادن آن در گرو حمایت‌های مالی و مدیریت قوی است.
استاد دانشگاه فردوسی مشهد با بیان این‌که این نوع کنفرانس‌ها بیشتر نمایشی هستند، خاطرنشان کرد: حضور و ارسال مقالات به این نوع کنفرانس‌ها نیازمند علاقه ذاتی است، اما برخی از دانشجویان ما به علت برخی آیین نامه‌ها و امیتازات شرکت می‌کنند، به همین دلیل این نوع کنفرانس‌ها خروجی نداشته و تحولاتی را ایجاد نمی‌کند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آذربایجان شرقی آیین نامه استاد دانشگاه شیمی مشهد رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، تولد دو، سه، چهار یا پنج نوزاد شبیه هم که همزمان ساکت می‌شوند، گریه می‌کنند، شیر می‌خواهند برای آدم‌های خارج از خانواده، جذاب و نمکی است، اما زن و مردی جوان که یکباره صاحب خانواده‌ای بزرگ شده‌اند، بیشتر دست‌ تنهایی‌های چندقلوداری را می‌بینند.

داشتن فرزند چندقلو اگر چه نعمتی بزرگ و زیباست ولی نباید فراموش کنیم که مشکلات هم در چنین خانواده‌هایی چندقلو می‌شود و اگر یاری مسئولان نباشد قامت والدین دارای فرزند چند قلو زیر بار زندگی خمیده می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم