Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ مسابقات والیبال لیگ دسته دوم امید کشور که به میزبانی  خرم آبادبرگزارشده بود با قهرمانی تیم قزوین به پایان رسید.

برپایه این گزارش ؛ در این مسابقات  که با حضور تیم هایی ازاردبیل ،کرمانشاه ،قزوین،کرمان، لرستان ،قم، ایلام همدان ،یزد ،مرکزی برگزارشده بود  والیبالیست های قزوینی  و تیم  کرمانشاه به فینال این رقابت ها رسیدندکه در بازی فینال تیم قزوین با غلبه بر امیدهای کرمانشاه  عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است تیم کرمانشاه این مسابقات را با دو باخت در برابریزد ومرکزی آغاز کرده بودکه  درادامه با پیروزی برلرستان و مرکزی خودرا به فینال رساند ولی در نهایت مغلوب والیبالیست های قزوینی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی عنوان قهرمانی قم والیبال یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین