Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رسول جمشیدی بعدازظهر پنجشنبه در نشست کارشناسان اعضای گروه واگذاری فعالیتهای سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج افزود: ۹۵ درصد فعالیتهای سوادآموزی کشور از طریق برون سپاری به این تشکلها انجام می شود.

وی بیان داشت: برون سپاری فعالیتها به شکل خرید خدمت، فعالیتهای مشارکتی و مدیریت و نگهداری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی با بیان اینکه در حوزه سوادآموزی، فعالیتها به صورت خرید خدمت انجام می شود، گفت: این فعالیتها شامل دوره های سوادآموزی، انتقال سواد وتحکیم سواد است که بر اساس استعلام سامانه سوادآموزی انجام می گیرد.

وی افزود: در هر شهرستان و منطقه بیش از یک مؤسسه فعالیت می کنند و این امر نیز با توجه به شناسایی و جذب سوادآموز صورت می گیرد.

جمشیدی تصریح کرد:  فعالیتهای سوادآموزی در این استان مطلوب است و همچنین روند پرداخت هزینه ها از سوی آموزش وپرورش، واریز بیمه و اعمال روند قانونی فعالیت برون سپاری نیز به شکل مطلوبی دنبال می شود.

وی با بیان اینکه سوادآموزی در سالهای اخیر روند رو به رشدی در کشور داشته است، گفت: روند پیشرفت بخش سوادآموزی کشور مطلوب است و برون سپاری فعالیتها نیز راه را برای توسعه و پیشرفت در این بخش هموار کرده است.

کد خبر 4395998

منبع: مهر

کلیدواژه: نهضت سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار سانحه تصادف عید غدیر خم یاسوج بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مسگریان صبح دوشنبه در جلسه ۲۷۹ صحن علنی با حضور فرمانده انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان و همراهان آنها که به منظور فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه در این جلسه حضور داشتند با تبریک سالروز تشکیل شورای شهرها و روستا به اعضا، اظهار کرد: شوراها یکی از نماد مردم سالاری دینی و تجلی حضور مردم در تصمیم‌گیری‌هاست.

وی با اشاره به نهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل شوراها طبق قانون اساسی، گفت: متناسب با نامگذاری ایام هفته شوراها برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: از دوره نخست تشکیل این نهاد برگرفته از مردم تا کنون، شورای شهرها و روستاها بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نظارت داشته و اعضای شوراها وکیل مردم در تخصیص هزینه‌ها با توجه به اهداف و سیاست‌های تعریف شده هستند.

مسگریان با بیان اینکه شهرداری‌ها به ویژه در همدان از درآمد پایدار برخوردار نیستند، افزود: مسئولیت اعضای شورای شهر در تشخیص صرفه و صلاح شهر بوده و شهرداری نیز باید با اولویت‌بندی و هماهنگی، در تحقق بودجه به نحو احسن و بدون کمترین انحرافی تلاش کند.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه سال گذشته برخی پروژه‌ها به طور کامل اجرا نشد، تصریح کرد: اجرای پارک ۱۴ هکتاری برای استفاده مردم شمال شهر در منطقه کم برخوردار از جمله این موارد بوده که البته بخشی از اراضی در این پروژه تملک شده و به منظور تملک‌های باقی مانده و اجرای آن باید پیگیری لازم انجام شود.

ثوابی مهمتر و والاتر از خدمت به مردم نیست

سردار سلمان امیری نیز با تبریک روز شوراها گفت: این نهاد مبارک با هم‌افزایی افکار چندین منتخب مردم در اداره شهرها و روستاها، ثمرات خوب و نیکویی به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه مقام و منصب اعضای شورا با انتخاب مردم به منزله توجه حضرت حق به منتخبان برای خدمتگزاری است، اظهار کرد: ثوابی مهمتر و والاتر از خدمت به مردم نیست و این فرصت باید قدر دانسته شود.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: گستردگی کار شورا و شهرداری در ارکان و لایه‌های اجتماع همراه با تعدد وظایف و خدمات است و عدم توجه به مأموریت‌ها و وظایف خطرناک است.

سردار امیری با تأکید بر اینکه بسیاری از مأموریت‌های نیروی انتظامی و شهرداری در هم تنیده است، بیان کرد: این دو نهاد در کثرت وظایف، مأموریت‌ها و مأموریت‌های مشترک با یکدیگر تشابه‌هایی دارند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح نور، یادآور شد: طرح عفاف و حجاب در جامعه با بسیاری از مأموریت‌های شهرداری نیز مطابقت دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: امنیت اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نیاز مردم است و نیروهای پر تلاش انتظامی به منظور تأمین امنیت جامعه همواره تلاش می‌کنند.

شورای شهر یکی از اصلی‌ترین ارکان دموکراسی است

سید مسعود حسینی نیز با بیان اینکه شورای شهر یکی از اصلی‌ترین ارکان دموکراسی و نظر مردم است، ادامه داد: همدلی و همراهی در این دوره شورا موجب رقم خوردن اتفاقات خوبی در مدیریت شهری شده است.

وی با اشاره به توافقات انجام شده فی مابین شهرداری و نیروی انتظامی، اظهار کرد کرد: با همدلی و همراهی شورای شهر، مسائل چندین ساله بین این دو نهاد رفع شده و همکاری خوبی در نظم‌بخشی شهر انجام شده است.

شهردار همدان با بیان اینکه در اجرای طرح نور، شهرداری نیز با توجه به وظایف تعیین شده در تأمین وسایل نقلیه و فضاسازی همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته است، گفت: به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح آمادگی لازم را داریم و با تمام ظرفیت، مراتب همکاری شهرداری با نیروی انتظامی ادامه دارد.

حسینی با تأکید بر اینکه همکاری و همدلی بین شهرداری و نیروی انتظامی وجود دارد، بیان کرد: مأموریت‌های این دو نهاد در هم تنیده است.

کد خبر 6092310

دیگر خبرها

  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • بورس و مرکز مبادله؛ ۲ نهاد با شرح وظایف کاملا متفاوت
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید