Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تمرين امروز تيم ملي فوتبال ايران جهت آماده‌سازي براي مسابقات جام ملت‌هاي آسيا در ساختمان PEC برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، تيم ملي فوتبال ايران که خود را براي ديدار دوستان مقابل ازبکستان آماده مي‌کند از ساعت 17:30 دقيقه امروز در ساختمان PEC برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را پيگيري کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* پيش از شروع تمرين امروز اميرحسين حسيني مدير جديد رسانه‌اي تيم ملي فوتبال سه بازيکن را به سالن کنفرانس مرکز ملي فوتبال برد و آنها به مدت 15 دقيقه پاسخگوي رسانه‌ها بودند.
* گزارشگران شبکه بين اسپورت در محل تمرين امروز تيم ملي حاضر شده و به تهيه گزارش پرداختند.

* کاوه رضايي، سامان قدوس، سردار آزمون، رشيد مظاهري و محمدرضا خانزاده نفرات غايب تمرين امروز تيم ملي فوتبال بودند. سردار آزمون همچنان در تمرينات تيم ملي غايب است و به گفته مدير رسانه‌اي تيم ملي کاوه رضايي هم به دليل آسيب‌ديدگي در اردوي تيم ملي حاضر نشده است.
* محمدرضا خانزاده نيز در ساختماني ديگر پشت ساختمان PEC مشغول تمرينات جداگانه و اختصاصي بود.
* تمرين امروز ملي‌پوشان در شرايطي برگزار شد که بازيکنان تيم ملي در همان ابتدا در سالن مشغول واليبال و بسکتبال شدند. اشکان دژاگه، مرتضي پورعلي‌گنجي، مسعود شجاعي، عليرضا بيرانوند، احسان حاج‌صفي و عليرضا جهانبخش در مقابل سبدي که در گوشه‌اي از سالن قرار داده شده بود مشغول بازي بسکتبال شده و هنگامي که پورعلي‌گنجي با پا توپ را به داخل سبد انداخت مورد تشويق بقيه قرار گرفت.

* بازيکنان ديگر نظير پژمان منتظري، اميد ابراهيمي، آرمين سهرابيان، کريم انصاري‌فرد، روزبه‌ چشمي و وريا غفوري مشغول بازي واليبال در گوشه ديگر سالن بودند.
* تعدادي از ملي‌پوشان در حاشيه تمرين مشغول گفت‌وگو با مرتضي پورعلي‌گنجي پيرامون مراسم خيريه‌اي که روز گذشته برگزار کرد صحبت مي‌کردند.

* وريا غفوري در حاشيه تمرين امروز با عليرضا شهاب پزشک تيم ملي فوتبال صحبت کرد.
* برخي از بازيکنان تيم ملي امروز با لباس‌هاي جديد شرکت آل‌اشپورت در محل تمرين حاضر شدند بقيه بازيکنان همچنان با لباس‌هاي آديداس که از قرارداد پيش از جام جهاني در اختيار فدراسيون قرار گرفته تمرين کردند.

* تمرين امروز تيم ملي ناراحتي برخي از نمايندگان رسانه‌ها را هم در پي داشت. اين ناراحتي به اين دليل بود که بازيکنان تيم ملي مشغول تمرينات آمادگي جسماني در طبقه دوم ساختمان PEC بودند که اين آيتم‌ها مورد توجه گزارشگران صداوسيما قرار نگرفت و آنها با ناراحتي پيرامون اين موضوع صحبت مي‌کردند. يکي از گزارشگران صداوسيما خطاب به مدير رسانه‌اي تيم ملي گفت اي کاش روز ديگري که تمرين تيم ملي در زمين چمن برگزار مي‌شد نشست خبري مي‌گذاشتيد تا ما هم بتوانيم از تمرينات تاکتيکي تيم ملي گزارش و تصويربرداري کنيم.

* با گذشت 10 دقيقه از آغاز تمرين امروز که زير نظر مربيان ديگر تيم ملي برگزار شد کي‌روش وارد سالن شد که سرمربي تيم ملي باز هم با لباس شخصي و البته اين‌بار با يک تيشرت ساده در محل تمرين حضور پيدا کرد اين موضوع مورد توجه نمايندگان رسانه‌ها قرار گرفت و سرمربي پرتغالي تيم ملي مثل روزهاي گذشته با لباس ورزشي در محل تمرين تيمش حاضر نشد.اين اتفاق در حالي رخ داد که نمايندگان رسانه‌ها آريان قاسمي مترجم سر مربي را نديده و سراغ وي را مي‌گرفتند.
* تمرين تيم ملي فوتبال در شرايطي امروز برگزار شد که نمايندگان رسانه‌ها بعد از 20 دقيقه ساختمان PEC را ترک کردند.
به گزارش فارس تيم ملي فوتبال ايران براي آماده‌سازي جهت حضور در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا روز 20 شهريورماه در ديداري دوستانه به مصاف تيم ملي ازبکستان خواهد رفت.
فيلم تمرين تيم ملي را در زير مشاهده مي کنيد:


انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: هم‌زمان با سالروز نکوداشت روز شهرکرد تور خبری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، بهروز محمدپور با اشاره به سالروز نکوداشت روز شهرکرد اظهار کرد: برنامه‌های مختلف و متنوعی توسط شهرداری شهرکرد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه پروژه‌های عمرانی خوبی در سطح شهر در حال اجرا است و تقریباً می‌توان گفت شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است، بنابراین بازدید از پروژه‌ها با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات، عکاسان و فعالان فضای مجازی هفته آینده برگزار می‌شود.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد بیان کرد: حضور و همراهی اصحاب رسانه و مطبوعات می‌تواند مجموعه مدیریت شهری را در اجرای برنامه‌ها و توسعه و گسترش پروژه‌ها کمک کند.

محمدپور ادامه داد: چشم بینای رسانه‌ها و قلم مطبوعات می‌تواند در رفع مشکلات شهری به این مجموعه نیز کمک کند.

کد خبر 751499

دیگر خبرها

  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو