Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@17:38:04 GMT

پژمان منتظری: سیدجلال یکی از بهترین دوستان من است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۹۹۵۴۲

به گزارش ایلنا، پژمان منتظری پیش از تمرین امروز در نشست خبری کوتاه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در ابتدا راجع بع اردوی شهریورماه و بازی با ازبکستان گفت: تیم در این دو سه روز گذشته تقریبا کامل شده و تمرینات شکل جدی تری گرفته. این اولین کمپ تمرینی است که بعد از جام جهانی شکل گرفته، شرایط شرایط بدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای جام ملت هایی آماده می شویم که سه ماه آینده است و تمام تلاشمان را انجام می دهیم و امیدوارم کمپ های خوبی داشته باشیم تا خوب آماده شویم و خواسته ها را برآورده کنیم.

منتظری درباره شرایط خودش و احتمال بازی در جام ملت ها اظهار داشت: در خدمت تیم ملی بودن باعث افتخار هر بازیکنی است. من هم تا زمانی که بتوانم سعی می کنم جزو نفرات دعوت شده به تیم ملی باشم. مهم هدفی است که تیم ملی دارد و مهم خوشحال کردن دل مردم است. باعث افتخارم است که اینجا باشم و باعث خوشحالی است که تیم ملی مدافعان خوبی دارد؛ امیدوارم همین شرایط را در جام جهانی داشته باشند.

وی افزود: شرایط جام ملت ها با جام جهانی تفاوت های زیادی دارد. در جام جهانی تیم ها قوی تر هستند ولی خب در جام ملت ها تیم ها شناخت بیشتری از هم دارند. امیدوارم بتوانیم خیلی خوب آماده شویم و جام ملت های خیلی خوبی داشته باشیم.

مدافع تیم استقلال در پاسخ به سوالی راجع مقایسه شرایط سنی سیدجلال حسینی و او، گفت: سیدجلال یکی از بهترین دوستان خودم است و ما همیشه رابطه خوبی با هم داریم. من وظیفه دارم همیشه خوب تمرین کنم و برای باشگاهم مثمرثمر باشم و بقیه اش دست مربی تیم ملی است که باشم یا نباشم. همیشه باعث افتخار بوده در تیم ملی بودن و سعی میکنم در باشگاه خوب باشم تا این راه را ادامه دهم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران پژمان منتظری سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که چند ماهی است شبکه «آی‌فیلم» مشغول بازپخش فصل‌های سریال «پایتخت» است و مخاطبین بسیاری باردیگر برای تماشای این سریال پای تلویزیون نشسته‌اند، حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار نیست دیگر هیچوقت فصل ششم این مجموعه روی آنتن برود!

دلیلش هم همان حاشیه‌هایی است که یقه سریال را گرفت؛ شوخی با «همسفر» و «ممل آمریکایی» در قالب بازآفرینی سکانس‌هایی از این دو فیلمِ معروفِ پیشِ از انقلاب.

شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته به جای بازپخش «پایتخت ۶»، سریال «پژمان» را پخش کند و بر اساس کنداکتور منتشر شده در سایت آی‌فیلم، پخش «پژمان» از ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) شروع می‌شود. با این حساب، فصل ششم «پایتخت» را باید همچنان، توقیف‌شده قلمداد کرد.

آیا مدیران سیما، در تصمیم خود بازنگری خواهند کرد؟ آن‌هم در شرایطی که پس از سال‌ها قرار است فصل جدید «پایتخت» بزودی جلوی دوربین برود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود