Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ماسال بر لزوم تسریع در روند پرداخت تسهیلات و اجرایی شدن پروژه‌های بوم‌گردی شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در کارگروه ویژه بررسی پروژه های بوم‌گردی شهرستان که با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان ماسال با تشکیل 360 پرونده بوم گردی و جذب 104 درصدی سهمیه بوم گردی در صدر شهرستان‌های استان در زمینه پیگیری طرح‌های بوم‌گردی قرار دارد، گفت: در حال حاضر اولویت و تمام تلاش ما باید اجرای کامل و صحیح و نهایی شدن این پروژه‌ها و پرداخت تسهیلات مربوطه به متقاضیان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید تلاش شود روند اداری پرونده های بوم‌گردی با سرعت بیشتری انجام شود و در این مسیر بانک‌های عامل  می‌توانند با معرفی نامه‌ی بخشداری‌ها نسبت به تشکیل پرونده دریافت تسهیلات آنان اقدام کنند.

عامر با اشاره به آماده بودن چندین طرح بوم گردی و گردشگری در سطح شهرستان، گفت: البته برخی از این طرح‌ها با مشکلات و مسائلی در حوزه‌ی عدم دریافت مجوز های لازم روبه رو هستند که امیدواریم با حل این مشکلات، در هفته ی گردشگری، این پروژه ها بتوانند به صورت رسمی به بهره برداری برسند.

فرماندار ماسال احداث 11 هتل در سطح شهرستان را یکی دیگر از اقدامات موثر در جهت توسعه صنعت گردشگری و ایجاد رونق اقتصادی در شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: با روند رو به جلو و پیشرفت فیزیکی که در روند احداث این هتل ها دیده می شود، امیدواریم همزمان با دهه فجر چندین هتل آماده بهره برداری در شهرستان داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان نیز در این جلسه با ستودنی دانستن پیشرفت های گردشگری شهرستان ماسال به‌ویژه در زمینه‌ی بوم‌گردی، گفت: اینکه شهرستان ماسال علی‌رغم همه‌ی مشکلاتی که در حوزه منابع طبیعی دارد در رقابت با سایر شهرستان‌هایی که به مراتب مشکلات کمتری دارند، در حوزه بوم‌گردی پیشتاز است بسیار ارزشمند است.

رضا علیزاده ادامه داد: البته باید شرایط لازم برای نهایی شدن فرایند اجرای این پروژه ها و طی روند اداری آن جهت پرداخت تسهیلات صورت پذیرد و در این مسیر از اداره گردشگری شهرستان انتظار داریم با تمام تلاش نسبت به نهایی کردن پروژه‌ها از طریق ثبت در سامانه مربوطه اقدام تا روند پرداخت تسهیلات آنها به زودی اجرایی شود.

بازدید از پروژه های بوم گردی در دو روستای نساء و کیشه خانی و پروژه ی موزه ی شهر ماسال از دیگر برنامه های سفر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود که با همراهی فرماندار ماسال انجام شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت دهه فجر صنایع دستی و گردشگری صنعت گردشگری منابع طبیعی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۹۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان، گفت: این پروژه بر اساس تخصیص و مجوزهای وزارت نیرو و سازمان محیط زیست در حال مطالعه و اجرا است و به جز تأمین بخشی از آب آشامیدنی مردم، در حوزه‌های مختلف باعث رونق منطقه خواهد شد.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمیرم، اظهار کرد: در جریان این سفر روند تکمیل برخی از پروژه‌های زیرساختی شهرستان که از مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری و سفر شهرستانی استاندار اصفهان هستند، مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: روند اجرای یکی از پروژه‌های تأمین آب استان و شهر اصفهان نیز بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه تأمین کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان است، عنوان کرد: این پروژه بر اساس تخصیص و مجوزهای وزارت نیرو و سازمان محیط زیست در حال مطالعه و اجرا است و بر این باور هستیم که به جز تأمین بخشی از آب آشامیدنی مردم، در حوزه‌های مختلف باعث توسعه گردشگری شهرستان سمیرم نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: اولویت استفاده از نیروی مورد نیاز این طرح‌ها با مردم شهرستان سمیرم است که همین امر منجر به اشتغالزایی و رونق خدمت‌رسانی در شهرستان خواهد شد.

زینلیان با اشاره به اینکه امیدوار هستیم این پروژه بتواند فتح باب مناسبی برای توسعه شهرستان باشد، خاطرنشان کرد: در مطالعات انجام شده برای اجرای این پروژه، مطالبات مردم شهرستان نیز در نظر گرفته شده است که از سنوات گذشته به دلیل محدودیت منابع نادیده گرفته شده بود.

وی تأکید کرد: پایدار شدن جریان آب که به واسطه این پروژه اتفاق خواهد افتاد این امکان را می‌دهد که در حقوق مردم و محیط زیست منطقه اتفاقات مناسبی بیفتد و برای کشاورزانی که تخصیص خودشان را از وزیر نیرو و جهاد کشاورزی گرفته‌اند کمک می‌کند که حقوق مردم به نحو شایسته تأمین شود.

کد خبر 751241

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق