Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@17:36:17 GMT

دبیرستان تاریخی امام(ره) بروجرد بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۰۱۳۶

دبیرستان تاریخی امام(ره) بروجرد بازگشایی شد

به گزارش ایرنا برای مرمت و بازسازی مدرسه تاریخی امام خمینی(ره) بروجرد 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
تاریخ بنای دبیرستان امام خمینی(ره) که در دوران پهلوی اول آن را مدرسه پهلوی می خواندند، 1315 خورشیدی است که در سال 1377 با شماره 2074 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.
این دبیرستان با داشتن 14 هزار مترمربع مساحت درشرق خیابان حافظ جنوبی بروجرد ساخته شده واز قدیمی ترین دبیرستان های غرب کشوراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنای اصلی دبیرستان امام خمینی(ره) آجراست؛ این بنا در2 طبقه و یک زیرزمین طراحی شده که در هر طبقه آن، ایوانی با 12 ستون آجری رو به حیاط بزرگ مدرسه تعبیه شده و یکی از بناهای ارزشمند و خاطره انگیز و تلفیقی از معماری سنتی ایران و سبک و سیاق اروپایی بوده که به عنوان نمونه شاخصی از معماری این دوره در شهر محسوب می‌شود.
محمد رضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه سازمتولد 1310 در شهرستان بروجرد است.
در این آیین استاندار لرستان، امام جمعه بروجرد، معاون استاندار لرستان و فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.
7190/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت امام جمعه امام خمینی ایران فرماندار شهرستان مدرسه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت: محور انارک به زواره که در دو روز گذشته بر اثر سیلاب مسدود شده بود امروز پس تلاش‌های چندین ساعته بازگشایی شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: پیرو اطلاع مرکز Eoc جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت و اعلام مسدودی پل سنگی در محور انارک نائین به زواره اردستان، بلافاصله ۳ تیم به استعداد یک دستگاه کامیون لجن‌کش و ۲ دستگاه خودرو و ۸ نفر نیروی عملیاتی جهت تخلیه سیلابی که مسیر را مسدود کرده بود اعزام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین جهت بازگشایی محور انارک به زواره که بیش از ۲۴ ساعت به طول انجامید تلاش کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین افزود: خوشبختانه محور زواره به انارک ساعت ۱۳ امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با همکاری نیروهای راهداری، هلال احمر و پلیس راه شهرستان نائین بازگشایی شد.

کد خبر 750889

دیگر خبرها

  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد