Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، المان و یادمان ۶۶ مسافر آسمانی، هواپیمای ATR 72 با حضور جمعی از مردم، خانواده‌ جانباختگان این سانحه هوایی و مسئولان شهرستان دنا در میدان بندان شهر سی‌سخت نصب شد. در این یادمان تصاویر ۶۶ مسافر این سانحه هوایی نصب شد.  ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ پرواز هواپیمایی ATR یاسوج با ۶۶ مسافر و خدمه به ارتفاعات دنا برخورد کرد و همه سرنشینان جان خود را از دست دادند و کار انتقال اجساد جانباختگان این سانحه چهار ماه به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد خانواده جان باختگان سانحه هوایی المان یادمان هواپیمای ای تی آر 72 شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عودت مبلغ بلیت مسافران باطلی، بدون کسری وجه

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با توجه به بسته شدن فرودگاه‌های کشور، وجه بلیت مسافرانی که پروازشان باطل شده و قصد انصراف از انجام پرواز را دارند باید بدون کسر جریمه استرداد شود و اگر مسافر از انجام پرواز انصراف نداده، باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت‌بندی، بدون دریافت هزینه اضافه، بلیت خریداری‌شده صادر شود.

همچنین سازمان هواپیمایی کشوری طی بخشنامه‌ای در خصوص رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه اعلام کرد: با توجه به شرایط غیرمترقبه حاکم بر پروازهای کشور و بسته شدن تعدادی از فرودگاه‌های داخلی و بین‌المللی، بخشنامه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شد.

در این بخشنامه آمده است: «وجه بلیت مسافرانی که پرواز آنها به‌دلیل شرایط غیرمترقبه کنونی باطل اعلام شده و مسافر قصد انصراف از انجام پرواز را دارد باید بدون کسر جریمه استرداد شود.

کد خبر 6078427 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره استرداد و کنسلی بلیط هواپیما
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • عودت مبلغ بلیت مسافران باطلی، بدون کسری وجه
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی برای پروازهای باطل‌شده
  • بخشنامه هواپیمایی درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • تکلیف کسانی که پروازشان باطل شده چه می‌شود؟
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
  • «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند