Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:47:07 GMT

تبریزی غایب سرشناس تمرین عصر پنجشنبه استقلال

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۰۵۷۹

تبریزی غایب سرشناس تمرین عصر پنجشنبه استقلال

مهاجم استقلالی ها به دلیل مسمومیت تمرین این تیم را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی مهاجم تازه وارد استقلالی ها روز پنجشنبه در تمرین این تیم حضور نداشت تا سرشناس ترین غایب تمرین این تیم باشد.


در شرایطی که استقلال این روزها بازیکنان ملی پوش زیادی را در اختیار ندارد، مرتضی تبریزی نیز به دلیل مسمومیت نتوانست در تمرین استقلال حاضر شود تا او نیز به این جمع اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته احتمالا تبریزی مشکلی برای روزهای آینده نخواهد داشت و به زودی به جمع آبی پوشان اضافه می شود.


استقلالی ها از ساعت 18:30 روز پنجشنبه یک جلسه تمرینی در زمین صنایع دفاع زیر نظر دستیاران شفر برگزار کردند تا همچنان بدون استراحت و با حداکثر فشار برنامه آماده سازی خود را ادامه دهند.

استقلال تهران مرتضی تبریزی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند. تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند."

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903235

دیگر خبرها

  • ناراحتی شدید نکونام از یک استقلالی
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده