Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:05:01 GMT

کشتی بین المللی روسیه؛ بذری راهی دیدار فینال شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۰۷۶۲

کشتی بین المللی روسیه؛ بذری راهی دیدار فینال شد

تهران - ایرنا - روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روسیه با راهیابی احمد بذری به دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا، رقابت های جام دیمیتری کرکین روسیه، از روز پنجشنبه در شهر یاکوتسک آغاز شد و بذری در دور نخست وزن 86 کیلوگرم،
مقابل ایوان بوریسوف از روسیه با توجه به مصدومیت و حاضر نشدن این کشتی گیر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کشتی گیر کشورمان در دور بعد اویتومن اورگودول نایب قهرمان آسیا و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از مغولستان را با نتیجه 8 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
بذری در این مرحله ویلو هینو از فنلاند را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. بذری در دیدار فینال به مصاف آرسن علی موسالالیف قهرمان جوانان جهان و قهرمان زیر 23 سال اروپا از روسیه می رود.
نتایج سایر کشتی گیران کشورمان در پایان رقابت های روز نخست به شرح زیر است:
در وزن 57 کیلوگرم پوریا ترکمان پس از استراحت در دور اول در دور ایگور پتروف از روسیه را با نتیجه 4 بر 4 از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل آریان تیوترین از روس با نتیجه 13 بر 3 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، ترکمان به گروه بازنده ها رفت وی ابتدا باید به مصاف کشتی گیری از کشور روسیه برود و در صورت غلبه بر این حریف در دیدار رده بندی مقابل کشتی گیر ژاپنی قرار می گیرد.  در این وزن آریان تیوترین از روسیه و پرویز ابراهیم اف از آذربایجان فینالیست شدند.
در وزن 65 کیلوگرم پیمان بیابانی در دور نخست رومان میخایلوف از روسیه را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و در دور دوم نیز مقابل ماریک کوت از استونی با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.
بیابانی در کشتی سوم خود با نتیجه 4 بر 4 مغلوب حریف روس خود شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف مغولی، بیابانی از دور رقابت ها کنار رفت. در این وزن ویکتورراسادین از روسیه و تولگا تومور اوچیر از مغولستان به دیدار فینال راه یافتند.
در وزن 97 کیلوگرم مسعود خواجه صالحانی در دور نخست با نتیجه 13 بر صفر مقابل آیون بولتونوف از روسیه به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل نورماگمد گادجیف  قهرمان جوانان جهان و امیدهای اروپا و دارنده مدال برنز اروپا از آذربایجان با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت.
حریف صالحانی در این دیدار به مصاف ایگور اوسیانکوف از روسیه می رود. در این وزن گادجیف از آذربایجان و باتزول اولزیسایخان از مغولستان به دیدار فینال راه یافتند.
رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال پنج وزن نخست فردا (جمعه) برگزار می شود.
شبد**3991**9122

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جام ديميتري كركين تيم كشتي آزاد ايران روسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بعد از بازی مقابل فولاد تلاش کردیم تیم را برای بازی بسیار دشوار مقابل پیکان آماده کنیم. تلاش کردیم بازیکنان را توجیه کنیم که تمام کردن کار از شروع کردن آن خیلی مهم‌تر است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند.

عنایتی: خواسته ویسی منطقی است، نظارت‌ها بیشتر شود

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم