Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@21:58:27 GMT

رباتی که به زیبایی می رقصد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۰۸۱۹

رباتی که به زیبایی می رقصد +عکس

ربات رقصنده با تجهیز به فناوری تشخیص الگوریتم رقص ، هوشمندانه آهنگ های دریافتی را تجزیه و تحلیل کرده و حرکات موزون و زیبایی را از خود به نمایش می گذارد. بیتا میرعظیمی

امروزه ربات های بسیاری برای سرگرم کردن انسان ها طراحی و ساخته شده اند. جدیدترین این ربات ها ربات رقصنده ای با نام Dancebot است که با آهنگ ها و موسیقی پخش شده ارتباط برقرار کرده و حرکاتی موزونی را مطابق آهنگ پخش شده از خود به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ربات با تجهیز به فناوری تشخیص الگوریتم رقص، ورودی های صوتی برای حرکات موزون را تشخیص داده و سپس تجزیه و تحلیل میکند.

این ربات زیبا به طرز شگفت انگیزی ریتم های موسیقی را تجزیه و تحلیل کرده و حرکات موزون و زیبایی هماننند کوبیدن پا، ضربه زدن با دست به طرفین و ... را مطابق با ضربات اهنگ پخش شده از خود به نمایش می گذارد.

این ربات در عین حال قادر است ریتم آرام موسیقی را تشخیص داده و حرکاتی آرام و آهسته را نیز از خود به نمایش بگذارد.  این سیستم هوشمند تنها به یک شکل نرقصیده  و قادر است با به روزرسانی خود، رقص ها و حرکات موزون جدیدی را با سبک های متفاوت انجام دهد. 

این سیستم همراه ایدئالی برای کودکان بشمار رفته و می توان از آن برای زیباتر شدن جشن ها و داستان های ارائه شده برای کودکان در مهدکودک ها و همچنین مدارس استفاده کرد.

-

ربات رقصنده Dancebot در حال حاضر در سایت کیک استارتر (kickstarter)با مبلغی بالغ بر 44 دلار پیش فروش می شود. 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسفند ماه بود که خبر فوت حمید بهبهانی وزیر راه و شهرسازی دولت احمدی نژاد در اسپانیا منتشر شد. او پس از جراحی عمل قلب باز و به دلیل عفونت ریه درگذشت. مراسم تشییع پیکر آن مرحوم طی روزهای اخیر برگزار شده بود.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896156

دیگر خبرها

  • اختتامیه مسابقات ربوکاپ
  • ربات‌ها تا سال 2030 با یکدیگر فوتبال بازی می‌کنند
  • ببینید | رونمایی از یک ربات عجیب
  • پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • ساخت ربات فروشگاهی
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • (ویدئو) اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود
  • حرکات تکنیکی و مهارت های تماشایی بازیکنان بارسلونا در ال کلاسیکو / فیلم
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر