Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@04:19:05 GMT

خطرناک‌ترین زن داعشی در چنگ نیرو‌های عراقی +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۱۰۴۴

خطرناک‌ترین زن داعشی در چنگ نیرو‌های عراقی +عکس

اسپوتنیک نوشت: وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیرو‌های فرماندهی عملیات صلاح‌الدین با تکیه بر اطلاعاتی دقیق و رصد‌های مستمر موفق شدند یکی از زنان داعشی را دستگیر کنند.

بر اساس این بیانیه این زن یکی از خطرناک‌ترین زنان داعش است که مادر ۵ تروریست داعشی است و تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع عراق در این بیانیه افزود که دستگیری این زن بعد از انجام یک عملیات کمین در ورودی شمالی شهر تکریت در مرکز صلاح‌الدین صورت گرفت.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع عراق، دو تن از پسران این زن از مسئولان اعدام گروه تروریستی داعش بودند و یک پسر دیگر وی نیز در جریان نبرد آزادسازی شهرستان بیجی در شمال استان صلاح الدین به هلاکت رسید.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر و فرمانده نیرو‌های کل مسلح عراق نوزدهم آذرماه سال ۱۳۹۶، رسماً آزادی کامل خاک این کشور از دست داعش و تحقق پیروزی بزرگ را اعلام کرد. در همان روز، الحشد الشعبی از پایان عملیات نظامی در الجزیره و البادیه در غرب عراق و سیطره کامل بر مرز‌های مشترک با سوریه خبر داد.

نیرو‌های عراقی همچنان به عملیات پاکسازی کامل مناطق این کشور از لوث بقایای گروه تروریستی داعش در این کشور ادامه می‌دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سوریه از عملیات ایران علیه اهداف نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای، از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به اهداف نظامی اسرائیل در سرزمین اشغالی فلسطین حمایت کرد.
وزارت امور خارجه سوریه در این بیانیه ضمن اعلام همبستگی با جمهوری اسلامی ایران، باردگیر حمله جنگنده‌های دشمن صهیونیستی به مقر‌های دیپلماتیک ایران در دمشق را محکوم کرد.
برپایه این بیانیه، سوریه حمله ایران به اهداف نظامی اسرائیل در چارچوب حق خود در دفاع از خویشتن دانسته که مبتنی بر متن ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد صورت گرفته است.
وزارت امور خارجه سوریه در ادامه تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، به ویژه تاسیسات غیر نظامی این کشور از جمله فرودگاه‌های دمشق و حلب و دیگر تاسیسات زیر ساختی را محکوم کرد، جنایاتی که منجر به شهادت و زخمی شدند شماری از شهروندان غیر نظامی سوریه شده است.
وزارت امور خارجه سوریه یادآور شد، ناکامی شورای امنیت در انجام وظایفش محوله در ارتباط با حفظ ثبات و امنیت منطقه‌ای و بین المللی زمینه را برای رژیم اسرائیلی فراهم ساخت تا از همه خطوط قرمز عبور و اصول قوانین بین المللی را نقض کند.
به گفته وزارت امور خارجه سوریه، مانع تراشی ایالات متحده آمریکا و دیگر کشور‌های غربی هم پیمان آن در مسیر انجام وظایف شورای امنیت به ویژه در تامین ثبات و امنیت بین المللی نشان دهنده بی احترامی آن کشور‌ها به منشور سازمان بین الملل و قوانین بین المللی است.

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر کشور از عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • تحلیلگر عراقی: آمریکا برای حفاظت از اسرائیل در خاک ما سامانه پدافند هوایی ایجاد کرده است
  • حمایت سوریه از عملیات ایران علیه اهداف نظامی رژیم صهیونیستی
  • عملیات «وعده صادق» پاسخ بازدارنده بود
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می‌برند/ عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • بیانیه وزارت امور خارجه درباره عملیات دفاعی ايران
  • بیانیه وزارت امور خارجه درباره عملیات مشروع سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • پهپاد اوکراینی در منطقه «بلگورود» روسیه منهدم شد