Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، ارتش یمن شامگاه پنجشنبه از شلیک دو موشک بالستیک دیگر به جنوب عربستان سعودی خبر داد.

شبکه المسیره یمن به نقل از یگان موشک ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور گزارش داد که دو فروند موشک «بدر یک» را به سمت فرودگاه بین‌المللی «جیزان» واقع در جنوب غربی عربستان سعودی شلیک کرده است.

با شلیک این دو موشک، ارتش یمن طی ۲۴ ساعت گذشته چهار موشک به مواضع حیاتی عربستان سعودی شلیک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یگان موشکی ارتش یمن عصر امروز (پنجشنبه) نیز دو فروند موشک میان برد «زلزال یک» را به محل تجمع نیروهای سعودی و مزدوران ائتلاف عربستان سعودی در دو منطقه «عسیر» و «جیزان» شلیک کرد.

پدافند هوایی ارتش یمن دیروز بامداد امروز نیز یک بالگرد آپاچی ائتلاف سعودی را در نزدیکی فرودگاه الحدیده یمن منهدم کرده است.

ارتش یمن در پاسخ به حملات ائتلاف سعودی که از ابتدای سال ۹۴ علیه یمن اعلان جنگ کرده، به اهداف حیاتی و اقتصادی عربستان سعودی و امارات متحده چندین حمله پهپادی و موشکی داشته و اعلام کرده است این گونه پاسخ‌ها تا زمانی که حملات متجاوزان به یمن متوقف نشود، ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

دیگر خبرها

  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • شلیک بیش از ۳۰ موشک توسط مقاومت لبنان به شهرک صهیونیستی و قطع شدن برق آن
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • دقیقا این ۳ مدل موشک به اسرائیل شلیک شد
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد