Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@14:11:54 GMT

جشنواره ای از جنس ورزش برای خانواده های اصفهانی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۱۵۵۸

جشنواره ای از جنس ورزش برای خانواده های اصفهانی

سومین جشنواره ملی ورزشی زاینده رود با شرکت تمام رشته های هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان در مجموعه ورزشی آبشار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین جشنواره ملی ورزشی زاینده رود با محوریت رشته های جذاب و با هدف توسعه ورزش خانواده ها و استعدادیابی از امروز - پنجشنبه ۱۵ شهریور ماه - به همت هیئت انجمن های ورزشی استان و شهرداری اصفهان در مجموعه ورزشی آبشار افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جشنواره انجمن های مختلف تحت پوشش هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان شامل: جهت یابی، فوتبال رومیز، اسپوکس، سافتبال، دارت، طناب کشی، بیسبال، راگبی، سپک تاکرا، ساواته، کیک بوکسینگ واکو، کریکت در بخش های گوناگون مانند برپایی نمایشگاه، معرفی تمامی رشته ها، استعدادیابی از شهروندان علاقه مند، برگزاری مسابقات استانی دوستانه و بازی های نمایشی فعالیت می کنند.

حمید رضا غزنوی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان در خصوص این جشنواره به خبرنگار ایمنا گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی شور و نشاط اجتماعی، همگانی شدن و آشنایی بیشتر مردم با رشته های جدید را به دنبال دارد. اگرچه رشته های انجمن های ورزشی جدید است، اما بسیاری از آنها را می توان در اماکن مختلف و با صرف کمترین هزینه انجام داد.

 وی با اشاره به حمایت های معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برای برگزاری این رویداد، افزود: به غیر از کمیته های ورزشی این هیئت، تمام هیئت های شهرستانی نیز بطور مستقیم و غیر مستقیم در برگزاری این جشنواره سهیم هستند.

سومین جشنواره ملی ورزشی زاینده رود فردا - جمعه ۱۶ شهریور ماه - ادامه خواهد داشت و از ساعت ۱۹ با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، میثم مداحی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان ضمن قدردانی از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت: هیئت استان اصفهان حدود دو سال بود که با سرپرستی اداره می‌شد و خوشبختانه امروز هیئت تعیین تکلیف شد.

وی افزود: مجمع امروز که در انتخابات حاضر بود، پشتوانه بسیار خوبی برای هیئت محسوب می‌شود و همین جا اعلام می‌کنم که ما نیز که همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود.

نشست رئیس فدراسیون ورزش کارگری با کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامیجواد رمضی باز هم رئیس فدراسیون ورزش کارگری شد

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خطاب به کاندیداهای مجمع گفت: امروز دیگر رقابت تمام شده و باید رفاقت جایگزین رقابت شود؛ همه کسانی که کاندید شدند، ظرفیت بزرگی دارند و خواهشمندیم که از این ظرفیت در راستای گسترش و اعتلای ورزش کارگری استفاده کنند.

وی ادامه داد: ورزش کارگری اصفهان در گذشته حرف‌های زیادی در سطح کشور داشت و امیدواریم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف