Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شریعتمداری افزود : صنایع بزرگی همچون این مجموعه که زمینه  تولید ، اشتغال و کارآفرینی را فراهم ساخته و باعث رونق اقتصادی می شوند باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم جهت ایجاد سالن رنگ و بدنه در این شرکت وجود دارد ابراز امیدواری کرد: انشاالله با راه اندازی خط رنگ و بدنه شاهد شکوفایی صنعت خودرو شمال غرب کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره اینکه کلیه خودروهایی که در پارکینگ این شرکت وجود دارد به فروش رسیده است ، افزود : خودروهای پیش فروش شده بایستی در اسرع وقت رفع نقص شده و با نرخ مصوب به مالکین تحویل داده شود.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت ادامه داد: امیدواریم با تسریع در روند قضایی و تامین قطعات مورد نیاز به زودی روزانه ۵۰۰ خودرو تحویل مشتریان عزیز شود.

شریعتمداری تصریح کرد: با توجه به روند کاهش قیمت خودرو در بازار ، با عرضه این خودروها ، شاهد تثبیت قیمت ها در بازار خواهیم بود.

وی مطرح کردن بحث ظن به احتکار خودرو در این شرکت را غیر کارشناسی و غیر حرفه ای عنوان کرد و با رد این موضوع ، گفت : در بحث خودروهای پرتیراژ هیچ مشکل خاصی وجود نداشته است و  وقفه در تحویل خودرو ها بیشتر به دلیل عدم تامین قطعات ریز مربوط به موارد ایمنی و الکترونیکی خودرو ها بود که عمدتا وارداتی هستند .

وزیر صنعت ، معدن و تجارت خاطرنشان ساخت: به زودی این قطعات تامین و تحویل و عرضه خودرو ها آغاز خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تولید بالغ بر ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در خودروسازی ها که بخش اعظم آن در ایران خودرو تولید می شود گفت : وجود تعداد معدودی خودرو در انبار خودروسازها به منزله احتکار نیست و نباید صنایع که زمینه ساز تولید و اشتغال و کارآفرینی هستند را مورد بی مهری قرار داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی ایران خودرو خودرو صنعت معدن و تجارت کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" از 6 تا 15 اردیبهشت در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی چین (تیانژو) افتتاح شد و این رویداد عظیم با دستاوردهای چشمگیر و نویدبخش کار خود را آغاز کرد.   این نمایشگاه که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود، شاهد حضور پررنگ خودروسازان داخلی و خارجی و رونمایی از جدیدترین دستاوردهای آنها در زمینه طراحی و تولید خودرو بود.   در نمایشگاه امسال، شاهد درخشش خودروهای نوآورانه و پاک بودیم. 278 خودروی برقی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که این امر نشان‌دهنده گام‌های بلند صنعت خودرو به سمت جایگزینی خودروهای بنزینی و دیزلی با خودروهای برقی و احترام به محیط زیست است.   غرفه‌های نمایشگاه پکن 2024، میزبان  خودروسازی جهان و برندهای چینی مطرحی همچون Chery و... است. این شرکت‌ها جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه خودروهای برقی، هیبریدی و خودران را به نمایش گذاشتند و تبادل نظر و بحث و گفتگوهای مفیدی میان متخصصان و فعالان این حوزه صورت گرفت.   بازدیدکنندگان نمایشگاه شاهد رونمایی از 117 مدل خودروی جدید توسط 30 شرکت خودروساز بودند.   این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای تبادل نظر و همکاری میان خودروسازان داخلی و خارجی فراهم کرده و زمینه را برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این صنعت در سطح جهانی مهیا نموده است.    نمایشگاه پکن 2024 بار دیگر نشان داد که چرا به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود و می‌توان به آینده‌ای روشن و پررونق در این حوزه امیدوار بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی