Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "مرد مورچه‌ای ۲" با عنوان اصلی "مرد مورچه‌ای و زنبورک" پس از نزدیک به دو ماه اکران توانست مرز فروش ۶۰۰ میلیون دلاری در گیشه جهانی را پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "مرد مورچه‌ای ۲" با عنوان اصلی "مرد مورچه‌ای و زنبورک" پس از نزدیک به دو ماه اکران توانست مرز فروش ۶۰۰ میلیون دلاری در گیشه جهانی را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل پنیا، مایکل داگلاس، جرمی رنر، والتون گوگینس، بابی کاناوله، جودی گریر و هانا جان کامن اشاره کرد بازیگران اصلی هستند که در فیلم "مرد مورچه ای و زنبورک" به ایفای نقش پرداخته اند.

پل راد به همراه "اندرو بارر" و گابریل فراری فیلمنامه این اثر را بر پایه دو رمان "مرد مورچه‌ای" و "زنبورک" اثر "استن لی" به نگارش در آورده اند.

اسکات رویایی درباره جانت ون داین ( میشل فایفر ) می بینند، کسی که مانند مرد مورچه ای از لباسی استفاده کرد که باعث کوچک سازی او شد و این در حالی است که برعکس اسکات، او هرگز موفق نشد به سایز طبیعی اش باز گردد!

در آن سو هنری ( مایکل داگلاس ) و هوپ ( اوانجلین لیلی ) ، همسر و دختر جانت، در آزمایشگاه در تلاش هستند تا بتوانند جانت را بازگردانند. هوپ میراث مادرش که تبدیل به زنبوری ریز شدن است را بدست می آورد. آنها در این راه باید با سانی ( والتون گوگینس ) که دزدی فراری است و همچنین گاست ( هانا جان کامن ) که دلیل خودش را برای سرقت تکنولوژی هنری دارد مقابله کنند.

در اولین سرقت لنگ وارد خانه‌ای می‌شود و با بازکردن گاو صندوق یک دست لباس پیدا می‌کند و تصور می‌کند که لباس موتور سواری کهنه است و آن را برمی‌دارد و با خود به خانه می‌برد و آن لباس را می‌پوشد. پس از پوشیدن لباس به یکباره به اندازه یک حشره کوچک می‌شود. لنگ که از این تجربه وحشت زده می‌شود قصد دارد تا لباس را سرجایش برگرداند ولی توسط پلیس بازداشت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مایکل داگلاس جرمی رنر مرد مورچه ای 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی تسلای آمریکا قیمت خودروهای برقی تولیدی خود شامل مدل‌های S، X، Y را ۲۰۰۰ دلار کاهش داده است.

البته چند روز پیش مشخص شد که این شرکت خودروسازی نتوانسته انتظارات فروش برای سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴ را برآورده کند.

بر همین اساس قیمت پایه خودروی تسلای مدل Y به ۴۲۹۹۰ دلار رسیده و قیمت پایه مدل S نیز در تارنمای تسلا ۷۲۹۹۰ دلار اعلام شده است. قیمت خودروهای تسلای مدل X در نوع پایه هم ۷۷۹۹۰ دلار تعیین شده است.

البته تسلا اعلام کرده که طرح فروش با تخفیف خود در تمام بازارها را در روز ۳۰ آوریل به پایان خواهد رساند. این اقدام معمولاً با هدف افزایش فروش در یک بازه زمانی خاص در دستور کار شرکت‌های خودروسازی قرار می‌گیرد.

گزارشات حاکی از آن است در حالی که ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت تسلا، قرار بود به هند رفته و در دیدار با نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور، رسماً ورود تسلا به بازار هند را اعلام کند، این سفر به دلایل نامعلوم به تعویق افتاده است.

پیشترهم رویترز گزارش داده بود که تسلا به دنبال اخراج ۱۰ درصد از نیروی کار خود در سراسر جهان است.

کد خبر 6086096 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • بهای نفت در بازار جهانی کاهش‌ یافت
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • دعای دفع حشرات؛ مفید برای از بین بردن مورچه، ملخ، موش و…
  • افزایش بهای جهانی نفت
  • احتمالا جالب ترین عکسی که از مورچه دیده اید!
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد