Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مربي و کارشناس بسکتبال گفت: آنطور هم که مي دانند نسل طلايي به سادگي ساخته نمي‌شود.
مصطفي هاشمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درمورد عملکرد تيم ملي بسکتبال و اينکه پيش از اين گفته بود تيم ملي قهرمان خواهد شد، گفت: اينکه گفته بودم قهرمان مي‌شوم نظر شخصي‌ام بوده و به احساساتم باز مي‌گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازيکنان کادر فني تمام تلاش خود را انجام دادند اما مدال نقره گرفتند. 
* ما از بيرون نگاه مي‌کنيم و قضاوت‌‌ها متفاوت است/ داور مقصر باخت نبود
وي درمورد اينکه تيم ملي به طلا نرسيد را چه چيزي مي‌دانيد گفت: در برد و باخت‌ها خيلي عوامل دخيل هستند ما فقط از بيرون به مسائل نگاه مي‌کنيم و يکسري مسائل داخلي است که نمي‌توان نسبت به آنها قضاوت درستي کنيم. مشاهدات ما فقط از تلويزيون بوده است. چون نگاه من فقط فني بود اين را بايد بگويم که حتما در قسمت‌هايي اشکالي وجود داشته و خود مسئولان تيم ملي هم آنها را گفته‌اند. درمورد تعويض‌ها هم که صحبت زياد مي‌شود همان جمله رامي‌گويم که ما از بيرون به مسائل نگاه مي‌کنيم و قضاوت‌ها متفاوت است. شايد تعويض‌ها اشکال داشته شايد هم اينطور نبوده است. موفقيت و عدم موفقيت يک پکيج است و همه عوامل را بايد در نظر بگيريم. 
سرمربي فصل گذشته مهرام درمورد اينکه گفته مي‌شود داوري‌ها در شکست ايران سهم داشته است عنوان کرد: در يکي دو صحنه روي حامد حدادي خطا شد اما نگرفتند ولي من مي‌گويم علت باخت ما داوري نبود اما به شکست ما کمک کرد. 
* سبک بازي صمد تغيير کرده است/ همه بازيکنان جزو بهترين‌هاي آسيا هستند
هاشمي درمورد اينکه صمد نيکخواه بهرامي سبک بازي‌اش عوض شده و بيشتر پاس مي‌دهد، گفت: در هر مسابقه تفکرات مربي مهم است و هر مربي يک تفکر خاصي دارد و برحسب شناخت از بازيکن تصميماتي را مي‌گيرد اما اين را بايد بگويم که صدردصد نوع بازي‌ او تغيير کرده است. حامد حدادي هم در اين رقابت‌ها هرچه در توان داشت گذاشت ما نه تنها ممنون او بلکه از همه بازيکنان تشکر مي‌کنيم آنها جزء بهترين‌هاي آسيا هستند. 
* مربي خارجي بايد يک سر و گردن از مربيان ايراني بالاتر باشد
وي درمورد اينکه صحبت‌هايي از گوشه و کنار براي حضور مربيان خارجي در تيم ملي مي‌شود تاکيد کرد: بايد با واقعيت‌ها زندگي کنيم. اگر مي‌خواهيم مربي خارجي بياوريم بايد بهترين مربي اروپا را بياوريم که يک سر و گردن از مربيان ايراني بالاتر باشد. به نظر من اين صحبت‌ها چندان مناسب نيست. من نظرم را قبلا به مسئولان گفته‌ام. با توجه به پتانسيل داخلي که وجود دارد و اينکه همين پتانسيل داخلي بسکتبال ما را متحول کرده است نبايد حاشيه‌سازي کنيم. اگر نظرهاي روي بهترين مربي اروپا باشد درست است در غير اين صورت هيچ کدام ديگر از ايراني‌ها بالاتر نيستند. 
وي ادامه داد: مربيان داخلي، باشگا‌ه‌ها و بازيکنان خودمان بسکتبال ما را متحول کردند اين صحبت‌ها در مورد مربي خارجي غيرکارشناسي است. ما به مدرس احتياج داريم مخصوصا در تيم‌هاي پايه که انتقال معلومات کنند. اينقدر که در مربي در رده پايه نياز داريم در بزرگسالان نداريم چون آنها به سطح بالايي رسيده‌اند. نقاط کور بسکتبال ما در بخش پايه است. ما احتياج به مدرسان بيشتري داريم که با مربيان پايه در تماس باشند. 
*نسل طلايي به سادگي ساخته نمي‌شود
اين مربي بسکتبال درمورد اينکه دبير فدراسيون بسکتبال گفته است مربيان تيم مليبه دنبال ساختن نسل جديدي با حضور 50-40 بازيکن هستند، گفت: اگر بعد از نسل طلايي که وجود داشت،‌نسل ديگري ساخته نشده الان هم فکر نمي‌کنم به سادگي ساخته شود. عماري دبير فدراسيون و دوست ما است اما وقتي در مقام دبير صحبت مي‌کند مي‌تواند تعمق بيشتري داشته باشد. يک مربي نمي‌تواند 50-40 بازيکن بسازد. 50-40 مربي بايد دو بازيکن بسازند. ا ين صحبت‌ها غيرکارشناسي است و اميدواريم قدر بقيه سرمايه‌هاي بسکتبال را هم بدانند. همه بايد در موفقيت بسکتبال مشارکت داشته باشند. 
* در فضاي محدود ره به جايي نخواهيم برد همه بايد در بسکتبال کشور دخيل باشند
هاشمي درمورد اينکه آيا فدراسيون از مربيان داخلي براي آينده بسکتبال نظرخواهي کرده است يا خير، گفت: هيچ صحبتي با ما نشده است و نظري نخواستند. اعتقاد من اين است که همه بايد در کارهاي بسکتبال کشور دخيل باشند چون در فضاي محدود و کوچک ره به جايي نخواهيم برد همه بيايند نظرات و ديدگاه‌هاي خود را بگويند و شايسته‌سالاري حاکم باشد. 
*قرار نيست چون اعتقادمان با رئيس فدراسيون يکي نيست به بسکتبال کمک نکنيم
وي درمورد اينکه گفته مي‌شود شايد چون او در انتخابات نظرش غير از کسي مانند طباطبايي بوده است و به همين دليل نظري از وي خواسته نمي‌شود گفت: فکر نمي‌کنم اينطور باشد همه مي‌دانند اعتقاد من چه بوده است اما اين دليل نمي‌شود که به بسکتبال کشور و کسي که الان سکان‌دار فدراسيون است کمک نکنم و اگر آنها اين ديدگاه را داشته باشند که نظر من در انتخابات با آنها يکي نبوده و هيچ صحبتي نکنند وضعيت همانند گذشته خواهد بود. بايد دموکراسي وجود داشته باشد. قرار نيست وقتي اعتقادمان با کسي يکسان نبود به او کمک نکنيم. 
* صمد کليات را گفته که چيزهاي کوچکي هستند
سرمربي فصل گذشته مهرام درمورد مصاحبه اخير صمد نيکخواه بهرامي عنوان کرد: او يکسري کليات را گفته که چيزهاي کوچکي است. با يکسري از صحبت‌هاي او موافق نيستم اما به هر حال صمد بازيکن بزرگي است و بايد از او قدرداني کنيم. 
* هيچگاه به مسائل شخصي نگاه نمي‌کنم/ بايد بازيکنان و مربيان بيشتري در ليگ شاغل باشند
وي در پايان درمورد اينکه وضعيت ليگ چگونه است و آيا پيشنهادي براي فصل آينده دارد يا خير، گفت: هيچ پيشنهادي نداشتم و ظاهرا ما وجود خارجي نداريم. اگر بگويم نگران اين وضعيت نيستم دروغ گفته‌ام چون به غير از اينکه بسکتبال منبع درآمدمان است، عشق‌مان هم محسوب مي‌شود. تنها من يک نفر مهم نيستم و بايد بازيکنان و مربيان بيشتري در ليگ دخيل و شاغل باشند. اميدوارم به مرحله‌‌اي برسيم که تيم‌هاي زيادي در ليگ حضور داشته باشند و مربيان و بازيکنان شاغل باشند. هيچگاه به مسائل شخصي نگاه نکرده‌ام. 
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 مانتلای طلایی، قورباغه‌ای به رنگ زرد، نارنجی یا قرمز به انداه 20 تا 26 میلی‌متر است. پوست روشن و رنگ آن، به شکارچیان هشدار می‌دهد که این قورباغه سمی است. تصور می‌شود که رنگ‌های درخشانی که مانتلای طلایی دارد، نمونه‌ای از رنگ هشدار است که به شکارچیان، از ماهیت سمی قورباغه هشدار می‌دهد. این قورباغه‌ها بر خلاف ظاهر غلط اندازشان سمی ترین موجود روی زمین هستند. یکی از این قورباغه ها به اندازه‌ای سم در بدن خود دارد که می تواند بیش از 10 مرد بالغ را در عرض سه دقیقه بکشد. تصاویر این قورباغه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تکاب
  • این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است