Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در چارچوب رقابتهای دوستانه ملی از ساعت 23 و 15 دقیقه پنجشنبه شب، سه دیداز همزمان در اروپا برگزار شد .

تیم ملی هلند در شب خداحافظی وسلی اسنایدر از بازیهای ملی میزبان تیم ملی پرو بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف را شکست دهد. در این بازی پدرو آکینو در دقیقه 13 مهمان را پیش انداخت اما ممفیس دیپای در دقایق 60 و 83 دو گل برای لاله های نارنجی به ثمر رساند تا این تیم پیروز میدان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه وسلی اسنایدر کاپیتان هلند پس از 15 سال حضور در تیم ملی، از بازیهای ملی خداحافظی کرد. 134 بازی ملی و 31 گل آمار اسنایدر در ترکیب لاله های نارنجی است.

هلند در لیگ ملت های اروپا با تیم های آلمان و فرانسه هم گروه است و به دلیل سه تیم بودن گروه ها، امشب با قرعه استراحت روبرو بود.

در دیگر دیدار مهم، تیم ملی پرتغال در غیاب کاپیتانش کریستیانو رونالدو میزبان نایب قهرمان جهان ، تیم ملی کرواسی بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این مسابقه، ایوان پرشیچ دقیقه 18 کروات ها را پیش انداخت اما په په دقیقه 32 بازی را مساوی کرد.

کرواسی در لیگ ملت های اروپا با تیم های انگلیس و اسپانیا هم گروه است و پرتغال با ایتالیا و لهستان در یک گروه قرار دارد. رونالدو با درخواست خودش،برای هفته نخست این رقابتها  به تیم ملی دعوت نشد.

در دیدار دیگر نیز، اتریش با دو گل مهمانش سوئد را مغلوب کرد. فیلیپ هلندر (گل به خودی - 11) و داوید آلابا (64) گلزنان این دیدار بودند.

بیشتر بخوانید:انتقاد شدید بلاتر از میزبانی مشترک جام‌ جهانی و طرح لیگ ملت‌های اروپا

انتهای پیام/

نتایج بازیهای دوستانه ملی فوتبال

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا