Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اختتامیه شانزدهمین اجلاس «پیر غلامان و خادمان حسینی» با رونمایی از تمبر یادبود در لرستان برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شامگاه پنجشنبه مراسم اختتامیه شانزدهمین اجلاس «پیرغلامان و خادمان حسینی» به میزبانی لرستان و در باغ گلستان خرم آباد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، قائم مقام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، استاندار لرستان، استاندار یزد، مداحان داخلی و خارجی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم،  از تمبر یادبود شانزدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی و سبک سنتی عزاداری مردم لرستان با عنوان جایگاه ولایت رونمایی شد.

تجلیل از زاکرین و مداحان امام حسین(ع) و تجلیل از دو خانواد شهید مدافع حرم «ماشاءالله شمسه» و «قدرت الله عبدیان» از برنامه های آیین اختتامیه شانزدهمین اجلاس «پیرغلامان و خادمان حسینی» در لرستان بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، «ماجرا» فصلنامه تاریخی-سیاسی به مدیرمسئولی محمدمهدی دادمان و سردبیری جواد موگویی است که اولین شماره آن با عنوان «پیروزی بدون جنگ؛ رهبر انقلاب چگونه ایران را از جنگ‌ها عبور می‌دهد؟» منتشر شده است.
مراسم رونمایی از اولین شماره این مجله فردا یکشنبه 9 اردیبهشت ماه با حضور علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت امورخارجه، منوچهر متکی نماینده مجلس و وزیر اسبق امورخارجه، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، جواد موگویی تاریخ‌نگار و پژوهشگر، و جمعی دیگر از هنرمندان و مدیران در خانه اندیشه ورزان جوان برگزار خواهد شد.

کیانوش رضایی کد خبر: 1228571 برچسب‌ها حوزه هنری مجله اجتماعی

دیگر خبرها

  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران