Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@03:44:58 GMT

اقامه عزای حسینی به میزبانی نماینده ولی فقیه در فارس

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۲۴۶۰

اقامه عزای حسینی به میزبانی نماینده ولی فقیه در فارس

به گزارش ایکنا از فارس، مراسم سوگواری ایام دهه اول محرم‌الحرام به میزبانی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و دفتر امام جمعه شیراز از تاریخ سه‌شنبه، 20 تا 31 شهریورماه جاری برگزار می‌‌شود.
این مراسم همه روزه از ساعت 6:30 تا 8 صبح در محل نهاد واقع در بلوار زند، میدان امام حسین(ع)، نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار می‌شود که پارکینگ نیز جهت استفاده عموم مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم‌های معنوی  حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین بینازاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس و حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی سخنرانی خواهند کرد.
همچنین مراسم‌های سوگواری و عزای حسینی نیز با نوای مداحان اهل بیت(ع) نظیر منصور ارضی، سیدرضا نریمانی، محسن طاهری، کاظم محمدی، سیدعباس انجوی، خلیل نگهبان، امیر یقطین، حاج نجف روستا و حسین فتح‌الله‌زاده برگزار خواهد شد.
روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و دفتر امام جمعه شیراز از اقشار مختلف مردم ولایتمدار و متدین سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی برای حضور در این مراسم‌های معنوی دعوت به عمل آورده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس اجتماعی عزاداری حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس ققوه قضائیه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

کد خبر 6087855

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور