Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

با تخصیص ماهانه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به اتوبان همت در استان البرز، این پروژه مهم تا 6ماه دیگر به اتمام می‌رسد.

سیدحسین میرشفیع، معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها در بازدید از آزادراه همت-کرج با اعلام این خبر گفت:‌ درحال‌حاضر سه قطعه این پروژه حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به‌منظور اتمام عملیات اجرایی این آزادراه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور، میرشفیع از پایان قرارداد این پروژه خبر داد و افزود: این بازدید باهدف بررسی میزان پیشرفت عملیات اجرایی و انعقاد قرارداد متمم برای ادامه پروژه انجام شد.

او عمده عملیات اجرایی باقی‌مانده آزادراه همت-کرج را مربوط به پنج کیلومتر انتهایی دانست و اظهار داشت: عملیات اجرایی پل بزرگی به طول ۱۵۰ متر بر روی جاده چالوس و عملیات اجرایی در دهانه دو دستگاه تونل رفت‌وبرگشت هرکدام به طول ۵۴۰ متر بخشی از عملیات باقیمانده در این آزادراه است که ازنظر هزینه‌های اجرایی و نوع عملیات زمان‌بر شده است.

او ادامه داد: درحال‌حاضر لاینینگ تونل سمت راست به اتمام رسیده و حفاری تونل سمت چپ به‌علاوه تحکیمات اولیه انجام‌شده و لاینینگ نیز آغازشده است.

میرشفیع افزود: برای تملک بخش باقی‌مانده زمین‌ها و املاک مسکونی در مسیر این آزادراه به 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

اتوبان همت از شمال شرق تهران آغاز می‌شود و تا شمال شرق کرج ادامه خواهد یافت. این آزادراه درنهایت با تکمیل کمربندی شمالی کرج به آن متصل خواهد شد و بخش زیادی از ترافیک آزادراه تهران-کرج و کرج-قزوین را کاهش خواهد داد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اتوبان همت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم

غلامحسین دباغ در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی بلاک ساقه- باغیک ایمنی را یکی از اولویت‌های مهم در راه آهن کشور دانست و گفت: این مسیر حدود ۱۹ کیلومتری با عنایت به خط مشی مدیران راه آهن مبنی بر ارتقای ایمنی، بهسازی شده است.

مدیرکل راه آهن قم کاهش هزینه‌های نگهداری خطوط، حذف تقلیل سرعت‌های بلند مدت و افزایش بهره وری را از مزیت‌های مهم این طرح بیان کرد.

دباغ با بیان اینکه در فرآیند بهسازی این طرح، ۲ کارگاه شامل دو دستگاه سرند به همراه سایر ماشین آلات مکانیزه ریلی به صورت مداوم فعال بوده گفت: همین امر موجب استفاده حداکثری از زمان مسدودی واگذار شده و کاهش مدت زمان اتمام طرح شد.

 مدیرکل راه آهن قم یادآورشد: در سال‌های اخیر، حدود ۱۳۲ کیلومتر خط در راه آهن قم مورد بهسازی قرار گرفته که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • آزادراه تهران شمال در محدوده تونل ۱۲ مسدود شد
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری