Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دانش‌آموز مدرسه ای در انگلستان که سال گذشته هم چندین بار به دانش‌آموزان کم سن و سال تعرض کرده بود، باز هم به کار شنیع خود ادامه داد.

دادگاه به دلیل تعرض دانش‌آموز 20 ساله به نام اُون دبری به کودکان کم‌سن و سال، ساعت مشخصی را برای رفت و آمدش و اینکه از چه ساعتی تا چه ساعتی نزد چه کسی بماند، تعیین کرده بود که او باید در محدوده شهر می‌ماند و پلیس هم او را گاهی تحت نظر می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از اینکه او به یک کودک تجاوز کرد و زندانی شد، علاوه بر این جرم، او به جرم تخطی از قانون هم مجازات شد. او که در همپشایر زندگی می‌کند به دفعات و بدون اطلاع پلیس به بُستون رفت و آمد داشت.
به گزارش هافینگتون پست، وکیل وی ادعا کرده که اُون دبری برای مشاوره با وکیلش و یا موارد درسی به بُستون رفت‌وآمد داشته‌است. وی در دادگاه به جرم آزار و اذیت و تعرض به یک سال زندان محکوم شد.
گفته می‌شود هزینه وثیقه وی که در این یک سال خارج از زندان به سر می‌برده به اندازه حقوق جان کری وزیر امور خارجه آمریکاست.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام شنیع یک روحانی با بازیگر مشهور زن در یک مراسم!+ عکس

تجاوز همزمان 6 پسر به نامزد دوستشان / جسد این دختر را سگ های گرسنه خوردند! + عکس

تجاوز وحشیانه مرد 41 ساله به دختر 7 ساله زیر دوش حمام !

دختر جوان با لباس عروسی به مراسم خاکسپاری داماد رفت !

مرد شیطان صفت اعدام شد / او دختر 7 ساله را به خانه متروکه برده بود

حجله پنهانی عروس 50 ساله با مهران 23 ساله لو رفت

این حکم قاضی عروس های اصفهانی را به آرزویشان رساند + عکس

راز تلخ ناپدید شدن گربه های سیاه در شهر!

راحله به جای شوهرش از مرد دیگری باردار شد!

مادرم قبل ازدواجم با سیاوش با شوهرم همخوابی کرده بود !

شوهرم در را که باز کرد من و میلاد در برهنه در اتاق خواب بودیم

واژگونی خودرو علیخانی در الموت + عکس

تجاوز شنیع به دختر جوان زیر دوش حمام!

تجاوز به دختر باکره در سردخانه بیمارستان / نگهبان وقتی او را دید از خود بی خود شد! +عکس

تجاوز به زن جوان در مطب پزشک زیبایی / خانم منشی همخوابی را می دید + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث تجاوز به دانش آموز حوادث آمریکا تعرض پسر شیطان صفت عکس زندگی دختر پدر من خودرو زن همسرم پرونده تماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ صادق شکری افزود: درپی وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در روز ۳۰ فروردین در یکی از محلات ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.   وی اضافه کرد: بلافاصله با حضور کارآگاهان در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در محدوده نزدیک به منزلشان با افراد ناشناس قرار ملاقات داشته که پس از حضور در محل قرار، توسط افراد ناشناس بر اثر اصابت جسم برنده به شدت مجروح و قبل هر اقدام درمانی در محل فوت شده است.  

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: بر اساس اطلاعات واصله و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی افسران جنایی موفق به شناسایی افراد شدند.

سرهنگ شکری اظهار کرد: افراد شناسایی شده با خودرو سمند متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی از طریق سامانه‌های پایشی مسیر فرار آنان شناسایی و امروز با اجرای طرح مهار با همکاری پلیس آگاهی تکاب همه متهمان دستگیر و پس از بازجویی به شرکت در نزاع و مجروح ساختن مقتول اقرار و اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • ۴۹۸۰۰ تبعه غیرمجاز در کمین‌های ارتش جنوب‌شرق دستگیر شدند
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس