Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- رییس هیات بیلیارد، بولینگ و بولس آذربایجان غربی گفت: 'آیسان ملک آرا' ملی پوش ارومیه ای به همراه تیم سه نفره ایران به مسابقات بین المللی بیلیارد در بخش 9 توپ در کشور چین اعزام شده است.

علیرضا رزمجو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت های بین المللی از 14 شهریورماه جاری آغاز شده و تا 18 همین ماه در شهر شانگهای ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ملک آرا نفر سوم رنکینگ بانوان ایران است و به همراه 2 ورزشکار دیگر در بخش مردان و بانوان در مرحله اصلی مسابقات بین المللی آزاد چین با حریفان خود به رقابت می پردازد.
وی اضافه کرد: پیش از این نیز ملک آرا به مسابقات آسیایی در کره جنوبی اعزام شده بود.
وی ادامه داد: این بانوی ورزشکار کسب 2 مدال طلای کشوری مسابقات هشت توپ، مدال برنز مسابقات کشوری 10 توپ و هشت توپ، مدال نقره و مدال برنز اسنوکر بانوان کشور، کسب مدال طلای رقابت های کشوری بوشهر و مدال طلای مسابقات شیراز را در کارنامه خود ثبت کرده است و آینده روشنی در این رشته ورزشی دارد.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از جمله استان های فعال در رشته های اسنوکر، بیلیارد و رشته های مرتبط بوده و هیات بیلیارد، بولینگ و بولس آذربایجان غربی در سال 1395 اقدام به میزبانی چندین دوره مسابقات قهرمانی مردان و زنان در شهر ارومیه کرده است.
شهریور سال 1395 شمسی هشتمین دوره مسابقات اسنوکر بانوان کشور و چهاردهمین دوره مسابقات اسنوکر مردان کشور به میزبانی ارومیه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست این شهر برگزار شد.
تیرماه 1396 اولین جشنواره مسابقات بیلیارد در کشور با حضور بیش از 300 ورزشکار به مدت 10 روز در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.
اعزام 'هیمن فرجی' ورزشکار ملی پوش بوکانی از آذربایجان غربی به همراه تیم ملی بیلیارد ایران به مسابقات جهانی تن بال جام کرملین مسکو با حضور 25 کشور از 19 تا 22 آبان سال 95 شمسی از دیگر موفقیت های کسب شده برای استان است.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بيليارد مسابقات چين اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان  ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کمپ بین المللی شهید عضدی تهران آغاز شد.
در این اردو مهشید اشتری از خراسان رضوی به همراه ندا شهسواری به سرمربیگری تیم ملی بانوان: حمیده ایرانمنش حضور دارند.
این اردو تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک