Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رزمجو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت های بین المللی از 14 شهریورماه جاری آغاز شده و تا 18 همین ماه در شهر شانگهای ادامه دارد.
وی بیان کرد: ملک آرا نفر سوم رنکینگ بانوان ایران است و به همراه 2 ورزشکار دیگر در بخش مردان و بانوان در مرحله اصلی مسابقات بین المللی آزاد چین با حریفان خود به رقابت می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: پیش از این نیز ملک آرا به مسابقات آسیایی در کره جنوبی اعزام شده بود.
وی ادامه داد: این بانوی ورزشکار کسب 2 مدال طلای کشوری مسابقات هشت توپ، مدال برنز مسابقات کشوری 10 توپ و هشت توپ، مدال نقره و مدال برنز اسنوکر بانوان کشور، کسب مدال طلای رقابت های کشوری بوشهر و مدال طلای مسابقات شیراز را در کارنامه خود ثبت کرده است و آینده روشنی در این رشته ورزشی دارد.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از جمله استان های فعال در رشته های اسنوکر، بیلیارد و رشته های مرتبط بوده و هیات بیلیارد، بولینگ و بولس آذربایجان غربی در سال 1395 اقدام به میزبانی چندین دوره مسابقات قهرمانی مردان و زنان در شهر ارومیه کرده است.
شهریور سال 1395 شمسی هشتمین دوره مسابقات اسنوکر بانوان کشور و چهاردهمین دوره مسابقات اسنوکر مردان کشور به میزبانی ارومیه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست این شهر برگزار شد.
تیرماه 1396 اولین جشنواره مسابقات بیلیارد در کشور با حضور بیش از 300 ورزشکار به مدت 10 روز در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.
اعزام 'هیمن فرجی' ورزشکار ملی پوش بوکانی از آذربایجان غربی به همراه تیم ملی بیلیارد ایران به مسابقات جهانی تن بال جام کرملین مسکو با حضور 25 کشور از 19 تا 22 آبان سال 95 شمسی از دیگر موفقیت های کسب شده برای استان است.
7156/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آذربایجان غربی چین کرملین مردان و زنان مسکو رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: طرح بانوی توانا با هدف کیفی سازی زندگی بانوان سالمند و مشارکت بانوان بالای ۶۰ سال و سالمند در ورزش اجرا می‌شود.
دهقان با اشاره به اینکه درمرحله اول این طرح ۳۰ بانوی بالای ۶۰ سال حضور دارند، افزود: این طرح در دو رشته آب درمانی و ورزش در آب به صورت ۱۶ ساعت رایگان برای بانوان یزدی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی