Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم بزرگداشت شهادت امیر سرتیپ دوم خلبان فتاحی با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی های مسلح در ستاد نهاجا برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مراسم بزرگداشت شهادت امیر سرتیپ دوم خلبان فتاحی با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی های مسلح در ستاد نهاجا برگزار شد.

حجت الاسلام مجاهدی رئیس واحد روحانیت اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در مراسم شهادت امیر سرتیپ دوم خلبان منوچهر فتاحی که با حضور امیر خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نهاجا و سایر نیرو‌های مسلح در ستاد نیروی هوایی برگزار شد، گفت: شهدا شمع محفل بشریت هستند، خود می‌سوزند، ولی یک نورانیت ارزشمند به جامعه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهید در نزد خداوند اظهار داشت: آیات و روایات متعدد در خصوص مقام و منزلت شهید و همچنین زنده بودن شهید وجود دارد که بیانگر جایگاه رفیع این عزیزان است.

حجت الاسلام مجاهدی افزود: شهدا یکی از عزیزترین انسان‌ها در بین مسلمانان هستند و از جایگاه ویژه‌ای در بین آن‌ها برخوردارند، از این رو شهدا با آگاهی کامل از فرامین الهی برای حفظ شعائر دین جان خود را نثار می‌کنند.

رئیس واحد روحانیت اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان داشت: حضور شما عزیزان در این محفل عبادت است و حضرت آیت الله خامنه‌ای در این خصوص فرمودند که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی در پایان با بیان اینکه قطره قطره خون شهدا برای جامعه پیام دارد عنوان کرد: شهدا برای ما الگو هستند و ما باید اخلاق و رفتاراین عزیزان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

خلبان شهید منوچهر فتاحی چندی پیش بر اثر سانحه جنگنده آموزشی اف ۵ در پایگاه هوایی دزفول به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید فتاحی نیروی هوایی نهاجا خلبان شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بزرگداشتی برای امیر انقلابی ارتش
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد