Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال کشورمان گفت که به شرایطی که این تیم دارد عادت کرده‌اند. ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اشکان دژاگه در حاشیه تمرین صبح امروز تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:  خداراشکر بچه‌ها همه صحیح و سالم از باشگاه‌ها به تیم ملی اضافه شدند و چند روز هم تمرین می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط تیم خوب است و دیروز که با شجاعی صحبت می‌کردیم می‌گفتیم حیف است که بازی دوستانه نداریم. همه تیم‌ها مثل ازبکستان و سوریه و... بازی دوستانه داشتند و ما نداشتیم. ما به این شرایط عادت کردیم. خداراشکر وضع تیم خوب است.

وی ادامه داد: 2 سال است که سختی کشیدم و زیاد مصدوم شدم و این آخرین مصدومیت زانویم یکی از بدترین مصدومیت‌های دوران فوتبالم بود. 4 بازی سخت را بدون مصدومیت انجام دادم و الان هم که در تیم ملی هستم فرصت خوبی است که بدنم را آماده کنم و امیدوارم همینطور ادامه دهم.

هافبک تیم ملی در مورد توقع قهرمانی از ایران در جام ملت‌ها گفت: این شرایطی که داریم نشان‌دهنده سختی کار ما است. به این شرایط عادت کردیم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا همانطور که در روسیه جنگیدیم در جام ملت‌ها هم تمام سعی‌مان را می‌کنیم که مردم را خوشحال کنیم. امیدوارم فدراسیون همه تلاشش را کند تا چند بازی دوستانه و مهم انجام دهیم تا بتوانیم در جام ملت‌ها موفق باشیم. 

دژاگه درباره این موضوع که بازیکنان از شرایط اردوی تیم ملی و عدم برگزاری بازی‌های دوستانه ناراضی هستند و آیا پس از جام ملت‌ها فدراسیون فوتبال جوابگوی عدم نتیجه‌گیری احتمالی تیم ملی است؟ گفت: این شرایطی که داریم نشان‌دهنده سختی کار ما است. به این شرایط عادت کردیم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا همانطور که در روسیه جنگیدیم در جام ملت‌ها هم تمام سعی‌مان را می‌کنیم که مردم را خوشحال کنیم. امیدوارم فدراسیون همه تلاشش را کند تا چند بازی دوستانه و مهم انجام دهیم تا بتوانیم در جام ملت‌ها موفق باشیم.

انتهای پیام/ 

R35347/P1015135/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده دعوت مهاجم آماتور به تیم ملی اروگوئه؛ بیلسا در بازیِ خیلی خیلی دوستانه دخالتی ندارد
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم