Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:16:38 GMT

مسابقات اوزان ۹۷ و ۶۰ کیلوگرم امروز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۳۹۸۹

مسابقات اوزان ۹۷ و ۶۰ کیلوگرم امروز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم وزن کشی این رقابت ها صبح امروز برگزار شد که در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ۳۶ نفر و در وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی نیز ۳۹ نفر حضور دارند.

فدراسیون کشتی با هدف شناسایی استعدادها و پشتوانه ها در کشتی کشور امسال مسابقات عمومی را در رده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال و با اهدای جوایز نقدی ۵، ۳ و ۲ میلیون تومانی به نفرات برتر هر وزن برگزار می کند و نفرات برتر و مستعد این مسابقات به کارگاه های فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی دعوت می شوند تا بتوانند در سال های آینده در تیم های ملی بدرخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4396231

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد کشتی فرنگی مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران السد قطر بازیهای آسیایی جاکارتا کشتی آزاد جاکارتا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا کشتی فرنگی کوراش وینفرد شفر تیم فوتبال الدحیل قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان

بعد از سالها نام اکبر فلاح در جمع اعضای کمیته فنی یک مسابقه کشوری کشتی دیده می‌شود، او قرار است مسابقات کشوری نونهالان را در کنار غلامرضا محمدی و حسن طهماسبی تماشا کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور روزهای 13 و 14 اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود، فدراسیون کشتی اسامی اعضای کمیته فنی این رقابت‌ها را به این شرح اعلام کرد: اکبر فلاح، غلامرضا محمدی و حسن طهماسبی.

به این ترتیب فلاح در کنار دو سرمربی تیم‌های ملی جوانان و  نونهالان این رقابت‌ها و عملکرد کشتی‌گیران پایه را زیر نظر خواهد داشت.

این در حالی است که در سالهای اخیر هیچ‌گاه اکبر فلاح عضو کمیته فنی هیچ مسابقه‌ای نشده، اما به نظر می‌رسد این بار با دعوت غلامرضا محمدی مدیر تیم‌های پایه کشتی آزاد قرار است پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن هفت‌تیر تهران از نزدیک تماشاگر مسابقات باشد.

قهرمان پیشین کشتی جهان بعد از کناره‌گیری از سرمربیگری تیم ملی جوانان، طی سال‌های گذشته باوجود کار سازندگی در جنوب شهر تهران، هیچ پستی و منصبی را در کشتی نپذیرفت تا اینکه بعد از ایجاد تغییرات در کشتی تهران، مدیریت فنی کشتی آزاد پایتخت را قبول کرد و در دومین سال همکاری او، کشتی تهران صاحب دو ملی‌پوش در رده سنی بزرگسالان اعزامی به بازی‌های المپیک شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم