Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک کروات اعلام کرد مهاجم یوونتوس به او برای کسب جایزه بهترین بازیکن یوفا تبریک گفته است.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از آس، کرواسی و پرتغال در لیگ ملت ها پنجشنبه شب به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. لوکا مودریچ یکی از بازیکنان برجسته این دیدار بود. هافبک کروات که به تازگی جایزه بهترین بازیکن سال یوفا را برنده شده است پس از بازی گفت: رابطه خوبی با کریستیانو رونالدو دارم و می خواهم این رابطه خوب ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوایز فردی مهم هستند ولی برای من جوایز گروهی از اهمیت بیشتری برخوردارند. اگر به یک عنوان فردی دست یابم خوشحال می شوم اما ترجیح می دهم یک عنوان گروهی به دست آورم. رونالدو پس از مراسم جوایز یوفا با من صحبت کرد و به من تبریک گفت. او به من گفت که دوست دارد به زودی مرا ببیند. همانطور که گفتم برخلاف حرف های مردم ما رابطه خوبی با هم داریم و به آن ادامه خواهیم داد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود