Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@16:07:49 GMT

بازگشت کی روش به تیم ملی با تی‌شرت قرمز رنگ

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۴۴۹۶

بازگشت کی روش به تیم ملی با تی‌شرت قرمز رنگ

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برخلاف روزهای گذشته این‌بار با لباس ورزشی در محل تمرین ملی‌پوشان حضور پیدا کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از فارس، تمرین امروز تیم ملی فوتبال در حالی در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که کارلوس کی‌روش برخلاف روزهای گذشته با لباس ورزشی در محل تمرین حاضر شد.

البته کی‌روش امروز لباسی با لگوی شرکت آدیداس را که با لباس سایر اعضای تیم فوتبال و کادر فنی متحد الشکل است پوشید اما نکته جالب اینجا است که سرمربی تیم ملی پیراهن شرکت آل‌اشپورت را بر تن نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر برخی بازیکنان تیم ملی روز گذشته با لباس حامی جدید البسه ملی‌پوشان در محل تمرین حاضر شده بودند ولی به نظر می‌رسد اختلافات پیرامون انتخاب حامی البسه جدید تیم ملی دوباره آغاز شده و درحالی‌که چند روز پیش سایت فدراسیون فوتبال رسماً اعلام کرد آل‌اشپورت اسپانسر البسه تیم ملی است، اما همچنان اعضای کادر فنی و تمامی بازیکنان از پوشیدن این پیراهن خودداری می‌کنند.

نکته جالب توجه این است که البسه‌های شرکت آل‌اشپورت در اختیار فدراسیون فوتبال فرار گرفته و همان‌طور که اشاره شد روز گذشته چند ملی‌پوش از این پیراهن‌ها استفاده کردند.

گفتنی است کی‌روش امروز تی‌شرت قرمز رنگی را برتن کرده که لگوی فدراسیون فوتبال نیز روی آن درج نشده است، درحالی‌که سایر اعضای کادر فنی پیراهنی با لگوی آدیداس و فدراسیون فوتبال را به تن کرده‌اند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم تراکتور با استقلال تهران فردا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

کد خبر 6093025

دیگر خبرها

  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس