Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@07:28:34 GMT

آرزوی خواننده ماکان بند برای بازیگری

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۴۷۵۹

آرزوی خواننده ماکان بند برای بازیگری

به گزارش پارس نیوز، 

رامبد جوان شب گذشته میزبان گروه موسیقی ماکان‌بند در خندوانه بود و در بخش اول از خندوانه به قرعه‌کشی بین تماشاگران پرداخت.

رهام هادیان یکی‌ از خواننده های گروه موسیقی ماکان‌بند با اشاره به فعالیت های اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول کارهای جدیدی هستیم تا آنها را تقدیم مخاطبان خود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌ با اشاره به اینکه تا امروز ۱۵ قطعه موسیقی تولید کرده‌اند، بیان کرد: ماکان ‌بند، تلاش و زحمت همه‌دوستان عزیزمان است.

هادیان در ادامه در برنامه ضمن تشکر از گروه موسیقی، درباره انتقادها گفت: به من همیشه اتهام می زنند که بچه پولدار هستم. اما اصلا اینطور نیست.

امیر مقاره درباره معنی ماکان گفت: ماکان به معنی شجاعت است و فکر می کنم شجاعت داریم که جلوی این همه انتقاد ایستاده ایم.

مقاره تاکید کرد: در دنیای واقعی باید برای رسیدن به آرزوها تلاش کرد و ما هم برای رسیدن به این نقطه تلاش کردیم اما برخی  تصور این را دارند که ما حق آنها را خورده ایم.

در اولین بخش گفتگو گروه ماکان بند اولین قطعه موسیقی خود را اجرا کردند و پس از آن هادیان درباره وضعیت نابسامان زندگی مردم اهواز و آبادان گفت: هنوز وضعیت آب و گاز مردم درست نشده و کنار هر شیر آبی یک دستگاه تصفیه وجود دارد و با اینکه گاز کشی شده اما در خانه ها کپسول گاز هست.

مقاره درباره ورودش به عرصه موسیقی گفت: من هنر را دوست داشتم و از زمانی که صدای محسن چاوشی رو شنیدم یعنی ۸ سال پیش، شروع به فعالیت در این زمینه  کردم، درواقع حس خواندن آقای چاوشی به روحیه و حس زندگیم خیلی نزدیک بود و به آن علاقه‌مند شدم‌.

هادیان نیز درباره ورود خود به هنر موسیقی بیان کرد: از بچگی آواز می خواندم ولی به شکل حرفه‌ای ۸ یا ۹ سال پیش بود که بعد از کلاس ساز به پیشنهاد استادم کلاس آواز رفتم و کم کم با فراخوانی که سرپرست گروه امروز ماکان‌بند گذاشته بود، صدا را ضبط کردم و برای او فرستادم و شب به من  پیام دادند  و قرار شد به صورت آزمایشی قطعه ای را بخوانم.

مقاره در پاسخ به سوال رامبد جوان گفت: دوست دارم بازیگر شوم. این را همه جا گفتم و باز هم می گویم که دغدغه تمام گروه ماکان‌بند دیدن شادی مردم است.

امیر مقاره در پایان با تشکر از پدرش گفت: به هم سن و سالان خودم توصیه می کنم که هیچ وقت به پدر و مادرشان برای ناتوانی در تهیه وسیله ای توهین نکنند، من در سن 9 سالگی یک چتر از پدرم می خواستم که آن زمان گفت پول برای خرید آن چتر ندارم،و متاسفانه جلوی همکارانش به او گفتم که تو پدر من نیستی.

مقاره ادامه داد:چند روز پیش پدرم به من گفت که تو در کودکی به من افتخار نکردی اما من الان به تو افتخار می کنم ، من از همینجا به پدرم می گویم که هر چه دارم و ندارم از تو دارم.

در پایان این گفتگو رهام هادیان و امیر مقاره هرکدام از خانواده خود گفتند و قول دادند هر کدام تا ۵ نفر از تماشاگران خندوانه را به کنسرت خود دعوت کنند‌‌.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گاز شیر شادی پول پدر خانواده پدر پول خانواده شادی گاز پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902577

دیگر خبرها

  • ببینید | ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار یک زن؛ رونمایی از عشق زندگی‌اش!
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است
  • آرزوی زیبای طراح ایرانی شرکت BMW، مردم ایران را احساسی کرد | فیلم
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم