Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@17:03:47 GMT

شکایت رونالدو و نامزدش از شایعات یک رسانه

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۴۸۸۷

خرداد: کریستیانو رونالدو از شرکت رسانه‌ای مدیاست بسیار عصبانی است و قصد دارد از آنها شکایت کند. ماجرا به یک برنامه تلویزیونی برمی‌گردد که در اسپانیا پخش می‌شود و بخشی از آن درباره جورجینا رودریگس، نامزد رونالدو بوده است.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، این برنامه که به شایعات درباره اشخاص مشهور می‌پردازد، چند روز پیش خبری را اعلام کرد که جورجینا از زمانی که با رونالدو نامزد شده، خانواده‌اش را رها کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر او در آرژانتین است و مادربزرگش در لورکا اسپانیا، و در این برنامه گفته شد که او با هر دو نفر قطع ارتباط کرده است. طبق این گزارش، هم پدر و هم مادربزرگ او به ‌شدت بیمار هستند.
سرجی فره، خبرنگار این برنامه در این گزارش گفت که مادربزرگ او حس بسیار بدی دارد، چرا که مانند مادر در حق او لطف کرده است.
بنا به گزارش او، این زن 82 ساله بسیار بدحال است و از سال 2011 که زلزله شهر لورکا را لرزاند، تاکنون در یک خانه پیش‌ساخته زندگی کرده است. همچنین خبر دیگری پخش شد که پدر جورجینا پس از سکته مغزی در آرژانتین اوضاع جسمانی بسیار نامساعدی دارد. این گزارش از جورجینا باعث شده رونالدو بسیار عصبانی شود. این بازیکن سابق رئال مادرید از وکلایش خواسته که نامه‌ای به مدیاست بنویسند و در آن اعلام کنند که قصد شکایت از آنها را دارند تا به این ترتیب دیگر چنین گزارش‌هایی پخش نشود. برچسب ها: کریستیانو رونالدو ، جورجینا رودریگس ، فوتبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای رسانه در غزه به ۱۴۲ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات ۲۱۳ روزه خود علیه نوار غزه، امروز مناطقی از شهر غزه را بمباران کرد.

بنابر این گزارش، بر اثر بمباران محله الزیتون در شهر غزه توسط پهپاد اسرائیلی، مصطفی عیاد خبرنگار فلسطینی به شهادت رسید.

با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۴۲ نفر افزایش یافت.

کد خبر 6098152 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شمار شهدای رسانه در غزه به ۱۴۲ نفر رسید
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل