Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@11:12:07 GMT

کوهنورد گرفتار در اشترانکوه نجات یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۴۸۹۹

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بعد از یک عملیات پنج ساعته کوهنورد گرفتارشده در ارتفاعات اشترانکوه را نجات داد.

به گزارش ایرنا صارم رضایی روز جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: درپی تماس تلفنی یک گروه کوهنوردی مبنی بر اینکه یکی از اعضای تیم دچار ارتفاع زدگی و اسپاسم عضلانی شده بلا فاصله 2 تیم امدادی از شهرستان ازنا به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اینکه یک تیم امداد و نجات از جمعیت هلال احمر که جهت تمرین و آمادگی به قصد صعود به قله سن بران در مسیر بودند پس از برخورد با مصدوم اقدامات لازم اولیه را با هماهنگی های لازم با مسئول و فرماندهی عملیات امداد انجام دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهارداشت: پس از رسیدن 2 تیم اعزامی به پناهگاه گل گل اقدامات لازم جهت انتقال مصدوم به پایین کوه انجام شد.
رضایی اضافه کرد: وضعیت جسمانی مصدوم مطلوب گزارش شده و پس از تلاش پنج ساعته امداد گران به پایین کوه و روستای طیان انتقال یافت.
وی توصیه کرد: در صورت بروز هر گونه حادثه با شماره سه رقمی 112 جمعیت هلال احمر استان تماس بگیرند تا بتوانند بلافاصله از خدمات تیم های امداد و نجات و واکنش سریع جمعیت هلال احمر بهره مند شوند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان خبری مبنی بر گرفتار شدن فردی ۳۰ ساله در کوه ریگ روستای قلعه سوخته دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیرو‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به شش مصدوم در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

 مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از طی چهار ساعت مسیر، به مصدوم دسترسی پیدا کرده و اقدامات پیش‌بیمارستانی و کمک‌های اولیه را برای وی انجام دادند.

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)