Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@22:28:59 GMT

یکطرفه شدن جاده کرج - چالوس از بعد از ظهر امروز

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۴۹۴۵

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یکطرفه شدن محور کرج چالوس از مرزن آباد به سمت تهران از ساعت 17 امروز خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ نادر رحمانی، در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر شمال به جنوب محور کرج - چالوش در محدوده مرزن آباد شاهد بار ترافیکی پرحجم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ورودی این محور در محدوده بیلقان نیز شاهد بار ترافیکی پر حجم است.
وی افزود: در برخی محورهای استان اردبیل مه گرفتگی را شاهد هستیم و در محور هراز مسیر جنوب به شمال حد فاصل پلور تا گزنک و از شمال به جنوب محدوده نارنجستان و سه راهی کلاو بار ترافیکی نیمه سنگین مشاهده می‌شود.
رحمانی ادامه داد: محور فیروزکوه بومهن حد فاصل دماوند تا گیلاوند ترافیک نیمه سنگین و در محور تهران فشم محدوده رودک ترافیک پر حجم وجود دارد.
وی تاکید کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور مشکلی مشاهده نمی‌شود و از ساعت 17 امروز محور کرج - چالوس از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه خواهد بود.
رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خطاب به همه رانندگان توصیه کرد با توجه به اینکه تا ابتدای ماه محرم سفرها ادامه خواهد داشت قطعا جاده‌های کشور شلوغ خواهند بود؛ لذا رانندگان باید با توجه بیشتری در مسیر حرکت کنند و از سبقت‌های غیر مجاز بپرهیزند.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۴۴۱۶۸ تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرج چالوس فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین‌های کشور تا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و محدوده گرمدره، در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل اورین تا دهشاد و در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع سنگین است.

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- حاجی آباد - آهنگران

۶- رباط پشت بادام - بیاضه

۷- گلشن - سراوان

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، فارس، بعضی نقاط کرمان و جنوب یزد، ابرناکی و رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: یکشنبه این شرایط در ارتفاعات کرمان و بعضی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت و دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: سه‌شنبه سامانه بارشی از غرب کشور وارد و در ایلام کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی منجر به بارش می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: چهارشنبه سامانه بارشی ضمن تقویت، نوار غربی و بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد و طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور ورزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

کد خبر 748304

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال