Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر جمعه و هم زمان با شورای اداری شهرستان قدس و با علی اصغر ناصربخت، فرماندار قدس و مسئولین این شهرستان مراسم تودیع و معارفه امام جمعه قدس برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رضا جوکار به عنوان امام جمعه قدس معرفی و از زحمات چندین ساله حجت الاسلام سید ابوالقاسم میراحمدی در سمت امامت جمعه قدس تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام جوکار در بدو ورود به شهرستان قدس و پس از استقبال مردم و مسئولین با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز نماز جمعه یک دانشگاه جامع و کامل است و باید سبک زندگی اسلامی از دل نماز جمعه استخراج و به جامعه ارائه شود.

حجت الاسلام سید صالح یاسینی ادامه داد: امروز به شکر خدا ائمه جمعه ما فاضل، توانمند، مدیر و آگاه و در خدمت دین، اجتماع مومنین و مومنات و در خدمت ارزش های دینی و اصول دینی هستند.

وی گفت:  امروز در حالی با افتخار از شخصیّت والای علمی، حوزوی، دانشگاهی و چهره موفق، حجت الاسلام میراحمدی تقدیر می شود، که شاهد تعامل خوب این پدر معنوی شهرستان قدس با ادارات این شهرستان بوده ایم.

یاسینی به بیان اهمیت، نقش و جایگاه معنوی، فرهنگی و سیاسی سنگر امامت جمعه پرداخت و افزود: امیدواریم، حجت الاسلام جوکار با انرژی مضاعف و با سابقه ای مناسب بتواند، راه حجت الاسلام میراحمدی را ادامه دهد.

در پایان مراسم ادارات و ارگان های شهرستان قدس با اهداء لوح سپاس از خدمات حجت الاسلام میراحمدی در این شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

قرار است، اولین خطبه نماز جمعه حجت الاسلام جوکار، امروز قرائت شود.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام جوکار، پیش از این در سنگر امامت جمعه قشم فعالیت داشته است.

شهرستان قدس یکی از شهرستانهای غربی استان تهران و در مجاورت استان البرز است، که حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۱۴ کیلومتر مربع مساحت دارد.


 

کد خبر 4396352

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قدس مراسم تودیع و معارفه مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف یاسوج بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت

حجت‌الاسلام اصغر دهقان امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت واقع در جنوب استان کرمان بر اثر سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اعلام چگونگی فوت امام جمعه شهر بلوک گفت: برخورد خودرو پژو از عقب با آمبولانس ، یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
جواد افشارمنش گفت: سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک بود که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیاء، دربیمارستان امام جیرفت فوت کرد.
وی خاطر نشان کرد: ۳ سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین نیز از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.‌
شایان ذکر است مرحوم دهقان در مطالبات خود همواره به حل مشکلات ترافیکی محور بلوک اشاره و خواستار حل آنها می‌شد.

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد