Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهارکرد: نتیجه هشت سال مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس این بود که دشمن به هیچ کدام از اهداف خود نرسید و جوانان ما با تکیه بر جهاد به درجات بزرگ معنوی رسیدند.

وی افزود: از دل جنگ شجره طیبه سپاه و بسیج متولد شد و ایران به قدرت اول نظامی منطقه  تبدیل شد که درست برخلاف خواسته دشمن بود زیرا آنها می خواستند این کشور را نابود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت مشهد بیان کرد: بعد از این پیروزی دشمن چندین سال نقشه کشید و فتنه ۸۸ را طراحی کرد که در این توطئه نیز مردم هوشیار بودند و با کسب بصیرت توطئه های بعدی آنها نیز خنثی شد. 

فرزانه خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی نیز دشمن تلاش می کند با تکیه بر فشار های اقتصادی و جنگ روانی به اهداف خود دست یابد زیرا آنها توان تحمل قدرت جمهوری اسلامی ایران را ندارند. ما در جنک تمام عیار با دشمن قرار داریم که همه در این شرایط باید هوشیار باشیم. 

وی گفت: در این شرایط برخی مسئولان کشور غفلت کردند و طلا و ارز کشور را نتوانستند مدیریت کنند و همین موضوع باعث شد تا خیانت های زیادی نسبت به نظام اقتصادی کشور صورت گیرد. این اقدام باعث شد تا گرانی از تهران تا دورافتاده ترین روستاهای کشور احساس شود. 

امام جمعه مشهد تصریح کرد: دشمن می خواهد با فشار اقتصادی در بین مردم اضطراب، یاس و ناامیدی، احساس بن بست و بدبینی نسبت به مسئولان نظام ایجاد کند که در این شرایط باید همه هوشیار باشند. عده ای در این شرایط انتقاد می کنند که اقدام بدی نیست اما باید دلسوزانه و آگاهانه باشد. 

فرزانه خاطرنشان کرد: اگر انتقاد همراه با تخریب و ندیدن کارها و خدمات باشد آثار بدی را در جامعه خواهد گذاشت و اقدامات خوب مسئولان دیده نخواهد شد. همچنین بدی بینی را در جامعه گسترش می دهد. 

وی تاکید کرد: برای حل مشکلات نیاز به کار جهادی توسط مسئولان داریم و مشکلات باید به صورت شبانه روزی رصد و برطرف شود و به اتحاد مردم نیز کمک شود. هچنین برخورد با مفسدان باید به گونه ای باشد که مردم آن را احساس کنند.

کد خبر 4396328

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه مشهد مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف یاسوج بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «رضا دیلمی» در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص عفاف و حجاب، اظهار کرد: خانواده ای که ارزش ها و فضائل در آن دیده نمی شود نمی تواند منشأ تعالی و توسعه جامعه شود.
 
به گفته وی؛ عفاف، حجاب و سلوک توحیدی حقیقتا یک ارزش تمدن ساز بوده به همین خاطر اسلام به دنبال تعالی و تربیت فرزند صالح در کانون گرم خانواده است.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با عنوان اینکه آنهایی که حافظ ارزش های دینی هستند حجاب و عفاف را عامل پیشرفت جامعه می دانند، تصریح کرد: ارزش ها منطبق با فطرت انسان است و نگاه اصلی ایجاد یک خانواده تمدن ساز با داشتن ارکان مهمی چون پدر و مادر است که مروج ارزش ها در کانون خانواده و در گام بعدی در جامعه هستند.
 
وی افزود: جامعه ای که ارکان تربیتی اش دچار بی بند و باری و فحشا شوند نمی تواند دارای ارکان پیشرفت و تعالی باشد.
 
به گفته وی؛ انسان فطرتا عفت و حجاب را دوست دارد، از نظر اسلام عفاف و حجاب یعنی حفظ کرامت زن، عامل آرامش و امنیت  و مولفه استحکام و ثبات کانون خانواده است.
 
حجت الاسلام دیلمی با اذعان بر اینکه دشمن با به ابتذال کشاندن بانوان به دنبال تخریب و خدشه به جایگاه آنان است، ابراز کرد: امروز دشمن برای تخریب کانون مقدس خانواده و جلوگیری از تعالی جامعه اسلامی تلاش می کند ابتدا با دو قطبی سازی بین مردم شکاف ایجاد کرده و با ایجاد گره های ذهنی صفوف همبستگی و وحدت جامعه را مورد تخریب قرار دهد تا در کانون مقدس خانواده افراد صالحی نتوانند تربیت شوند.
 
وی ادامه داد: جهان غرب برای رسیدن به اهداف شیطانی خود با ترویج فحشا، بدحجابی، بی بندباری و خدشه به جایگاه و منزلت زن بزرگترین خیانت را به بشریت و کانون خانواده ها کرده است.
 
به گفته وی؛ نگاه غرب به زن نگاه ابزاری، شهوانی و شیطانی است، نابودی کانون خانواده و ایستادگی در مقابل فطرت انسانی و عفت عمومی دستاورد فرهنگ منحط غربی است.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اجرای طرح نور در کشور، اظهار کرد: نیروهای خدوم انتظامی  در بسترسازی طرح نور در جامعه و ترویج تذکر لسانی موفق بوده اند.
 
وی افزود: مردم نیز از طرح نور بسیار استقبال کرده اند و با حضور حداکثری خودشان در سنگر دفاع از ارزش ها، قداست ها و فضیلت ها می توانند یاریگر نیروهای انتظامی باشند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند