Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@10:47:07 GMT

کلنگ زنی طرح های آبخیز داری در کهگیلویه

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۰۶۲۱۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهکیلویه و بویر احمد، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد در آیین کلنگ زنی پروژه عملیات سنگی ملاتی بندهای رسوب گیر حوزه نهضت آباد شهرستان کهگیلویه گفت: پروژه حوزه آبخیزداری نهضت آباد به نمایندگی از 4 طرح برم مرغابی، چغل، شمال شهر دهدشت و نهضت آباد کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید خدابخش جنگلی با بیان اینکه در طرح آبخیزداری نهضت آباد یک هزار و 700 متر مکعب عملیات سنگی ملاتی انجام می شود، افزود: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح 365 میلیون تومان است.
وی ادامه داد: این طرح ظرف مدت سه ماه به بهره برداری می رسد.
جنگلی گفت: در هر 4 طرح حوزه آبخیزداری شهرستان کهگیلویه 8 هزار 220 متر مکعب عملیات سنگی و ملاتی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان انجام می شود.
وی عنوان کرد: اجرای طرح آبخیزداری با هدف کنترل فرسایش رسوب و سیل، تغزیه سفره های زیرزمینی، تثبیت آبراهای فصلی، بالا بردن عمر سدها و افزایش درآمد معیشتی اقتصاد حوزه روستایی انجام می شود.
مساحت شهرستان کهگیلویه 406 هزار و 679 هکتار است که بیش از 325 هزار هکتار مرتع و جنگل دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ابخیز داری کهگیلویه منابع طبیعی فرسای سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۰۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  نهضت ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت سیزهم  با اجرای آن سعی در کمک به افراد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

به گفته مدیرعامل صندوق ملی مسکن ، اقساط ماهانه وام نهضت ملی مسکن پنج  میلیون تومان در دوسال ابتدایی بازپرداخت این وام است .

محمدرضا مهدیاراسماعیلی گفت: بعد از دوسال هم اقساط وام به صورت پلکانی دریافت خواهد شد و سود تسهیلات نهضت ملی مسکن در حال حاضر ۱۸ درصد است.

با این حال شهروند خبرنگار ما  می‌گوید بانک عامل در کوهدشت به این تصمیم ملی پایبند نیست و سود تسهیلات و مبلغ اقساط را  بالاتر اعلام می‌کند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با سلام خدمت خبرنگاران محترم ، بنده اهل لرستان شهرستان کوهدشت هستم ، خواهشا در خصوص وام نهضت مسکن ملی و پرداخت اقساط آن پیگیری لازم را انجام بدهید
با توجه به اینکه بارها و بارها از طریق رسانه ملی اعلام شده که وام نهضت مسکن ملی ۱۸ درصد و تا دوسال اول اقساط آن ۵ میلیون  تومان است اما در لرستان مسولین بانک اعلام میکنند بیایید سریع قسط بندی انجام بدهید ، وام ۲۳ درصد و اقساط آن حدودا ۱۲ میلیون تومان است ، بنده کارمند با سه فرزند هستم چگونه  ۱۲ میلیون تومان پرداخت کنم ،این مشکل تعداد زیادی از همشهریان است لطفا پیگیری کنید.

 

دیگر خبرها

  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا